četvrtak, 8. studenoga 2012.

Kako organizirati nakit 2..


Iako sam već pisala o tome kako organizirati nakit, ništa od onog još nisam isprobala iako mi se okvir s pluto čepovima stalno mota po glavi..

Nešto sam tražila po Ebay-u i našla stalak za naušnice, kao oni što su u trgovinama, i to poprilično jeftino.. Naravno, kupila sam ga.. Nakon tog sam odlučila istražiti što se još nudi pa vam evo popis:

1. 100 slots Jewelry Rings Velvet Display Holder Organizer Show Case Tray Box Case - 7,68$
Ovo ja ima za prstenje, već sam stavljala sliku na prvom postu o organizacije nakita pa neću ponovno.. Vrlo je praktično, i sve je na svom mjestu.. I pregledno, što je zapravo i najvažnije..

2. Stand Screen Ear Pin Display Hanging Holder Earring Storage Jewelry Organizer - 15,99$


Iako piše da je samo za naušnice, mislim da se i ogrlice bez problema mogu povješat.. Zgodno.. Može se izabrat između crne, bijele i roza boje..Najviše mi se sviđa bijela..

3. NWT RED HEXAGON JEWELRY CASE ORGANIZER Asian-style - 20,59$
Link 

Ovo je baš zgodno, ali premalo za moj đinđe.. Trebalo bi mi nekoliko..

4. 15Grids plastic transparent jewelry/trinket BOX little things organizer P366 - 1,89$

5. Makeup Cosmetic Bag Jewelry Box Organizer Handbag Case 6 Colors Dodostyle - 13,98$
Link 

Nešto ovako već dugo želim. Iznutra je kao obični koferić. Evo i slika iznutra:

Više je za kozmetiku, ali bi se dao iskoristit i za nakit.. Mogu se stavit kartonske pregrade da sve odvoje i sortiraju..


6. 3 layers 18Grids plastic jewelry/trinket/storage BOX/tool case organizer P351 - 9,50$


Mislim da je ovo savršena stvar.. I može se stavit na dno ormara, ili u neki kutak, ispod stola.. Nema prašine, sve se vidi i super je složeno.. Jedino ne bi bilo loše da je malo veće..

7. New 24 Pair Jewelry Holder Organizer Earring Display Showing Stand Acrylic Black - 0,99$
Ovo sam sebi uzela.. Neće biti dovoljno za sve naušnice, ali ću barem ove sitne imati na okupu.. Ovako u kutiji ih pogubim.. 

8. Vintage Velvet 3 Layer Jewelry Ring Necklace Pendant Storage Organizer Box Case - 12,99$

Ovu kutiju imam već dugo na listi, ali nikako da dođe na red.. Ima i u drugim bojama, ali malo skuplje.. Evo link i za to Link

Evo još jedan link za nešto jako slično, zapravo i isto i slično..

9. 50 pcs Professional Type Plastic Earring Ear Studs Holder Display Hang Cards New - 1,69$
Ako trebate nešto sam da vam upari naušnice, i držite ih u nekakvoj kutiji, ovo je odličan izbor.. Jeftino i učinkovito.. Jedino što se može vrlo jednostavno izraditi i od malo tvrđeg papira..

10. Princess Dress Model Display Stand Rack for Jewelry earrings necklaces bracelets - 8,99$
Slatko, ali nedjelotvorno.. Ukras za stol i ništa više.. Možda jedino da se poseban nakit stavi, nešto što obožavate i što ima posebnu vrijednost pa da bude na vidljivom mjestu..

11.Vintage Jewelry Pearl Necklace Bracelet Storage Organizer Wood Case Gift Box 02 - 4,99$

12. Jewelry Organizer Storage Earring Necklace Holder J28 - 12,98$
Ovakvih "vješalica" ima nekoliko, samo se treba odlučiti koja je najbolja.. I naći pravo mjesto za nju..

13. Easy Access Two Sided Hanging Jewelry Closet or Door Organizer - 5,09$
Ovo je spas za puno nakita.. Zauzima malo mjesta, sve se vidi, na sigurnom je.. I nije ni skupo..

14. Heart! Earing Jewelry Jewellry Hanger Organizer Holder Storage Display Black
Link 
 Iako je i ovo za naušnice, može poslužiti i za ogrlice.. Provuče se jedan kraj kroz mrežu i zakopča.. Ovo srce može biti jako efektno..

15. T-bar Bracelet Necklace Jewelry Watch Display Holder Stand Black Organizers Z - 4,85$
Nešto i za narukvice i satove.. Ja ih imam poslagane u jednoj kutiji i svi su na svom mjestu, tako da mi ovo ne treba.. Stoje u ladici i ne zauzimaju mi puno mjesta.. Ovo bih ipak morala držati negdje vani..

16.  NECKLACE & EARRING HOLDER JEWELRY ORGANIZER - Sequin Black - Handmade in USA - 27,99$
Za kraj, super stvar.. Može se vrlo jednostavno i napraviti.. Ovo je mreža  na koju se stave dvije letvice da ju drže, a dolje se mogu zabiti i čavlići ili nekakve kukice da služe kao držači ogrlica.. 

Za sada dosta, ako naletim na nešto zanimljivije i bolje, javim.. :)

Laku noć,
Barbara

Ako netko ima pitanja u vezi Ebay-a i Paypal-a, nek slobodno pita.. Ili bilo čega vezanog za naručivanje preko neta..


Nema komentara:

Objavi komentar