petak, 30. studenoga 2012.

Domaće praline..


Ne znam za ostale, ali ja volim volim obožavam čokoladu i sve čokoladno.. I naravno, volim bombonjere.. 

Ne sjećam se jesam li ju ikad sama kupila, al sam oduševljena kad dobijem na poklon.. Prvo naravno pojedem one koje su mi najljepše, pa biram koji mi se okus najviše svidio, a na kraju stradaju i one malo manje fine.. Zapravo, nema manje fine čokolade..

Na kraju sam odlučila naručiti silikonske kalupe s Ebay-a, i čokoladna avantura je mogla početi.. :)

Nisu ispale savršeno, ipak je ovo prvi put da pravim nešto slično.. No, okus im je bio MLJAC..

Sastojci:


  • čokolada za kuhanje - za omot pralina
  • bijela čokolada Milka
  • rum
  • Baileys Mint Chocolate
  • domaći višnjevac
  • višnje
  • lješnjaci
  • margarin
Punila sam s onim što sam našla doma jer sam ih odlučila praviti navečer pošto sam imala dosta slobodnog vremena..

Prvo sam čokoladu za kuhanje otopila na pari.. Nisam mjerila temperaturu, već sam ju lagano otapala..

Nakon što se sva čokolada otopila, mazala sam kalupe.. Imam debeli kist pa nije bilo jako uredno, i malo sam se mučila, ali čim nađem tanki i čvrsti, kupujem.. Već sam smišljala da odem u knjižaru vidjet kakve imaju za bojanje..

Kada sam namazala prvi sloj na kalup, stavila sam u zamrzivač na nekoliko minuta.. Čim se čokolada stisnula, namazala sam drugi sloj, stavila u zamrzivač. Zbog kista su slojevi bili dosta debeli tako da nisam stavljala treći.

Punjenja su išla ovako:
  •  U drugu zdjelu sam stavila čokoladu, otopila ju na pari i u nju dodala malo margarina da se otopi.. Meni je bilo dovoljno slatko pa nisam dodavala šećer, ali tko voli slađe, može slobodno staviti.. U ovu kremu sam dodala rum.
  • Drugo punjenje je bilo kao i prvo, samo što nisam dodavala rum, već sam stavila u kalup lješnjak i preko njega samo prelila punjenje..
  •  Treće je bilo od bijele Milka čokolade i Baileys-a, koje sam lagano grijala na pari dok se čokolada ne otopi, tj. dok smjesa ne postane kremasta.
  • Četvrto je bilo od višnje i višnjevca.. U kalup sam stavila samo višnju i prelila višnjevcem, ali nije ispalo baš najbolje.. 

 Tako napunjene kalupe sam stavila u zamrzivač na nekoliko minuta. Čokolada koju sam topila za omot pralina mi se već malo zgusnula pa sam ju ponovno stavila na paru da se malo otopi.

Sva punjenja su se malo stvrdnula u zamrzivaču, osim četvrtog. Kada sam stavljala dno pralina s višnjama, višnjevac je izlazio van jer je čokolada bila teža od njega tako da ih nisam mogla dobro "zatvoriti" kao što sam uspjela ostale..

Nakon što sam namazala dno, opet su kalupi završili u zamrzivaču na nakoliko minuta..

I gotovo..

Nisam imala problema s vađenjem pralina iz kalupa, osim sa ovim spomenutim s višnjama.. Praline se nisu dobro zatvorile i višnjevac je curio van kada sam ih vadila iz kalupa.. Nema veze, te sam odmah pojela.. :)


Vidi se na slikama, dno mi nije ispalo ravno, stavila sam deblji sloj pa sam ih morela malo srediti nožem kad sam ih izvadila. Drugi puta ću bolje..


Čokolada + margarin + lješnjak

Baileys + bijela čokolada

Čokolada + margarin + rum

Zadovoljna sam punjenjem, zadovoljna sam izgledom, sve u svemu, dobile su prolaznu ocijenu i sigurno ću ih opet praviti.. Oduzmu puno vremena, ali na kraju kad sam ih vidjela i probala, sve se to isplatilo..

Već sam naručila dva nova kalupa.. :)

I počinjem smišljati nova punjenja.. :)

Pozz,
Barbara

Nema komentara:

Objavi komentar