ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

Američke palačinke..


Obožavam palačinke.. Al baš onako jakooo.. Naravno, naše klasične.. :)

Toliko priče o pancakes, glavno jelo u svim američkim filmovima za doručak, i što drugo, nego isprobati i to.. Kad već volim ove naše, ako nisam to spomenula..

Recept mi je dala prijateljica, a tu možete vidjet njezin blog o hrani U mojoj kuhinji..

Znači, recept ide ovako:

Sastojci:
  • 2 jaja
  • 250g brašna - imam mješavinu glatkog i oštrog iz mlina
  • 70g maslaca
  • 60g šećera 
  • 3dcl mlijeka
  • prašak za pecivo
  • vanilin šećer

Sve sam prvo pripremila jer volim da mi sve bude pri ruci..

Razbila sam jaja i odvojila bjelanjak od žumanjka, i posebno to izmiksala.. Od bjelanjaka sam dobila čvrsti snijeg. U izmućene žumanjke sam dodala sve ostale sastojke.. Negdje sam čitala po receptima da se maslac prvo otopi, ali ja sam ga dodala u komadićima i sve dobro izmiksala.. Kada je smjesa žumanjaka i svih ostalih sastojaka bila homogena, dodala sam snijeg od bjelanjaka i sve lagano izmiješala kuhačom..


Kada se sve to dobro promiijašalo, ugrijala sam tavicu.. Imam posebnu tavu kou je moj djed izradio.. Iako mi je prijateljica rekla da ne treba nikakve masnoće prilikom pečenja, meni su se palačinke lijepile pa sam ipak dodala malo ulja..

I rezultat je bio ovakav:


 Domaći pekmez od šljiva (hvala P.) ili Nutella.. I MLJAC..:)

Iskreno, za kraj, nisam baš bila toliko oduševljena.. Nekako su mi ipak draže ove "naše".. Ovo mi je puno posla, al rezultat onak.. Možda mi recept ne valja, ili su mi jednostavno preslatke, ili sam ja očekivala ko zna što..

Ipak ostajem pri svojima klasičnima..

Pozz,
Barbara


ps Stigli su mi silikonski kalupi za praline, morat ću i to uskoro isprobat.. Zapravo, jedva čekam.. :)

Nema komentara:

Objavi komentar