ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Čokoladni muffini u Božićnom raspoloženju.. :)


Prošli vikend je frendica imala djevojačku, a pošto su Božićni ukrasi i raspoloženje već stigli, odlučili smo ju iznenadit sa tematskom zabavom..

Ja sam dobila zadatak da napravim čokoladne muffine sa crvenom i zelenom kremom da se sve uklopi kako treba..

Ovo su mi najdraži maffini, i zapravo samo njih i pravim.. Mogu izdržat nekoliko dana da budu fini i sočni, tako da su super za nekakve zabave gdje ima puno hrane i kolača jer se oni mogu jesti i 2,3 dana kasnije, a da budu super fini..

Recept već dugo imam isprintan tako da ne znam odakle je.

Popis potrebnih sastojaka za tijesto:


  • 3/4 šalice kakaa
  • 3/4 šalice vruće vode
  • 3 šalice glatkog brašna
  • 1 žličica sode
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1 vanilin šećer
  • 1 žličica soli
  • 340g margarina ili maslaca
  • 2 šalice šećera
  • 4 jaja
  •  1 šalica kiselog vrhnja
-> šalica je od 250ml

Upali se pećnica da se dobro zagrije i stavi se na 180°C.

Prvo pravim tijesto.. U zdjelici se kakao i vruća voda dobro promiješaju da ne bude grudica.
U većoj posudi izmješam suhe sastojke, znači brašno, sodu, sol i prašak za pecivo.

Margarin i šećer se otapaju na srednje jakoj vatri dok se ne dobije kompaktna smjesa.. Kada se otope, prebace se u plastičnu posudu, a ova smjesa se miksa nekoliko minuta da se malo ohladi.. Postepeno se u nju dodaju jaja istovremeno miksajući..

Nakon što su se jaja dobro izmješala sa ostatkom, doda se vanilin šećer i otopljeni kakao.. Smjesa se i dalje miksa te se u nju dodaju suhi sastojci.. Na kraju se doda vrhnje.. Smjesa se dobro izmiksa dok ne bude jednolična..

U kalup za mafine se stave papirnate košarice i pune se 3/4.. Ja koristim grabilicu za juhu..



Kalup sa smjesom se stavi u zagrijanu pećnicu, i to oko 20min.. Može se provjeriti i čačkalicom jesu li gotovi tako da se čačkalica ubode i ako je suha, pečeni su. Više to ne provjeravam jer znam da su gotovi, znači 20min/180°C.



Od ove smjese sam dobila 36 maffina, znači ispekla sam 3 ture.. 

Muffine sam pekla dan prije, a kremu na dan fešte..

Kao što sam napisala, trebala mi je krema u boji za njih..

Sastojci za kremu:
  • puding od vanilije
  • 4-5dcl mlijeka
  • 5-6 žlica šećera
  • 10g margarina
  • prehrambene boje - crvena i zelena
  • šarene mrvice za ukras
Meni je trebalo više kreme pa sam ovu količinu poduplala..

Skuha se puding prema uputama na vrečići, znači prah se pomiješa sa šećerom u malo mlijeka, i kada ostatak mlijeka zavrije, smjesa pudinga i šećera se ulije u mlijeko i kuha na laganoj vatri uz konstantno miješanje dok se ne zgusne.. Pošto je manja količina mlijeka, dosta brzo se puding počne zgušnjavati..

Kada se puding sasvim ohladi, u njega se doda margarin i dobro se izmiksaju kako ne bi bilo grudica od margarina..

Smjesu sam podijelila u dvije plastične posude i u jednu dodala crvenu, a u drugu zelenu boju, i svaku posebno dobro izmiksala.. Dodala sam više boje kako bi boja kreme bila što intenzivnija.. Mislila sam da će promijeniti okus pudinga, ali nije..


Nisam odmah stavljala mrvice jer sam se bojala da se ne "otope", tj ne puste boju jer mi se to jednom dogodilo s nekakvim bombonima, pa nije bilo baš savršeno kako treba biti.. Mrvice sam dodala kasnije, ali su i na kraju večeri bile dobre, tako da sam ih mogla i odmah staviti.. Ovako ih nemam uslikane gotove..

Mogu se ukrasit stvarno svakako, ja nisam našla neke super ukrase, ali i ovako obojani su bili efektni.. Nije im trebalo puno dodatnog ukrašavanja..

Mislim da ću ih praviti i za Božić, vjerojatno sa ganache kremom..

Isprobajte, stvarno su odlični.. :)

Dobar tek,
Barbara


ps Isprobala sam pravit i praline u silikonskim kalupima koje sam naručila preko Ebay-a pa ću i to staviti u jedan od slijedećih postova..

Nema komentara:

Objavi komentar