četvrtak, 25. travnja 2013.

DIY medaljoni + sve što vam treba - Linkovi na Ebay za okvire




Oprostite što me nema, ali sam ostala bez interneta i nikako to srediti..

Barem sam onda sredila neke druge stvari u kući koje samo odugovlačim dok gubim vrijeme na netu..

Iz prošlog posta znate da sam naručila poludrago kamenje za izradu privjesaka, i dok čekam da stignu, preusmjerila sam se na nešto drugo - medaljone..

Isto sam ih naručila s Ebay-a, tj. okvire:


Htjela sam srebrne, i ovi su mi se najviše svidjeli.. Super su, i sad sam naručila još jednu rundu..

Uz ove medaljone, naručila sam i druge "oblike", neke baš prije koju minutu, tako da sad moram dočekat da dođu.




Kada sam nabavila okvire, na red je došao ostali materijal..

Malo sam se raspitala, i odlučila naručiti rižin papir za salvetnu tehniku iz Chemaca. Uzela sam ovo:

Uzela sam bijeli jer sam odlučila printati svoje motive gore..

Također sam od njih naručila bijelu akrilnu boju - Link
I za kraj - 3D gel - Link
U knjižari sam uzela kistove za nanošenje akrilne boje, 6 komada/12kn. 

Lančiće sam imala od prije, isto su naručeni s Ebay-a, tj. naručila sam na metre, i sad samo uzela koliko mi treba - srebrni - Link na Ebay

Na red je došao izbor slika.. Tražila sam neke ilustracije po netu, našla sam zgodnih stvarčica..

Probala sam s rižinim papirom, ali nisam baš bila zadovoljna, nekako mi se zgužvalo sve.. Prvo medaljon namažem bijelom akrilnom, stavim sliku, i na to 3D gel.. Pošto to s rižinim nije funkcioniralo, isprintala sam slike na foto papir, i s ovim sam više nego zadovoljna..

Onda mi ni ne treba akrilna boja jer je taj papir debel i neproziran, al ja ju ipak stavim da mi rubovi medaljona budu bijeli, a i da slika bude fiksirana..

Ovako to izgleda na kraju:








Napravila sam i ove džepiće.. Pčelica je već otišla jednoj Maji..

Nadam se da vam se sviđa ideja, i da će vas potaknuti i da vi nešto svoje napravite.. :)

Pozdrav svima, 
Barbara

Edit:

Još jedan, napravljen po narudžbi.


 

Broj komentara: 12:

  1. ajmeeeeeeeeeeeee, prepreprepreeeeee :)
    T.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro! Trebala bi to početi prodavati !
    Vanillasunshinesky

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.. Al ipak nece biti za prodaju, barem ne za sada, nesto drugo planiram praviti za prodaju.. Ove cu pokloniti prijateljicama.. :) I mozda i tu napravim nekakvo malo darivanje, uskoro ce ici 50. post pa u skladu s tim..

      Izbriši
    2. OOO moože, meni se ta ideja jako sviđa :)
      Vanillasunshinesky

      Izbriši
    3. može, može ;)
      T.

      Izbriši
    4. Cim stignu novi okviri, stavim i darivanje.. Valjda ce uskoro, a ne opet cekat mjesec i pol..

      Izbriši
  3. Imaš predivan blog! Tako zanimljiv i sadržajan! Stvarno sam oduševljena! :-) Svaka čast! :-) D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, Barbara! Ostavila sam ti komentar već na ovaj post, ali toliko su mi se svidjeli tvoji lančići da sam ih odlučila i sama pokušati napraviti.:-) Ne čini se teško.:-) Budući da sam potpuno nova u tome (izradi nakita i bilo kakvoj DIY izradi) , zanima me da li si i u slučaju korištenja foto papira koristila 3d gel nakon što si stavila bijelu akrilnu boju i sliku? Hvala unaprijed. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej,

      stavim gore gel, i ostavim preko noci.. Ja ga stavim malo vise na sredinu, i onda vrtim medaljon dok se gel ne rasiri preko cijelog medaljona ravnomjerno, ne stavljam puno jer onda ne postane transparentan, vec ostane bijel..

      Kad sam malo vise medaljona napravila, ne mora se stavljati akrilna boja ako se koristi foto papir jer je on dosta debel.. Najbolje je staviti malo ljepila, cist toliko da se slika ne mice. Akrilna boja je potrebna kada se koristi salveta jer je ona prozirna,a najbolje se motivi vide na bijeloj podlozi. Tako da ja vise ni ne stavljam boju dolje, vec samo malo ljepila da mi fiksira sliku, i gore gel..

      Drago mi je to sam bar jos nekog inspirirala da si nesto napravi.. ;)

      Izbriši
  5. Hvala još jednom na odgovoru i na dodatnom savjetu. :-) Sad samo čekam da i meni stignu stvarčice s ebaya pa se bacam na posao. :-) Sretno dalje s blogom! :-) D.

    OdgovoriIzbriši