petak, 12. travnja 2013.

Superjednostavan kolač s višnjama..


Što reći, višnje obožavam.. Najbolji voćni kolači su mi upravo s višnjama..

Malo seu kisele, lijepe crvene boje, tako da kolač bude i ukusan, a i odlično izgleda zbog kontrasta biskvita i višanja, šlaga, nekakve kreme..

Moji su navikli jesti kolače, pogotovo vikendom, a pošto nisam uvijek raspoložena za dugotrajan proces pravljenja kolača, ovaj recept mi je u omiljenima. Ustvari, nova sam u pečenju kolača pa mi treba dosta vremena da nešto napravim pa čak moram nekad nešto i ponavljat.

S ovim kolačem to nije bila stvar, stvarno je super jednostavan i ukusan, pogotovo dok je još topal..

Recept sam uzela s ovog linka - Kolač s višnjama

Sastojci za biskvit:
(šalice su od 2dcl)
  • 2 jaja,
  • 4 šalice šećera,
  • 3 šalice mlijeka,
  • 2 šalice ulja,
  • 7 šalica brašna (ja imam mješavinu iz mlina)
  • 1 prašak za pecivo 
  • 1 vanilin šećer 

  • 500g voća po izboru - u mom slučaju višnje
  • šećer u prahu

Postupak: 

 Baš i nije neki poseban postupak.. :)

Ja imam domaću višnju, i prošlo ljeto sam ih smrznula.. Tako da sam ih sad izvadila, odmrznula, i očistila od koštica. Taj dio je bio najkompliciraniji i najduže je trajao.

Kada sam ih očistila, malo sam ih pošećerila jer su bile prekisele..



Stavite pečnicu na 200°C nek se ugrije.

Sve sastojke za biskvit, stavite u plastičnu posudu (tj. u onu u kojoj nešto miksate), i dobro izmiksate u jednoličnu smjesu..

 Dobivenu smjesu istresite u namašćenu tepsiju, malo višlju, ili u kalup za voćne torte.. Na to "pobacajte" višnje.



U receptu piše da se peče 40min.. Meni je kolač jako brzo posmeđio, možda nakon 20min, pa sam onda gore stavila foliju jer iznutra nije bio pečen. Ostavila sam ga još u pečnici, ali ni nakon 40min nije bio gotov jer mi se sredina "mrdala" kad sam protresla kalup.. Tako da sam ga ja ostavila da se peče sat vremena, možda čak i 10min više..

Ovako je to izgledalo pečeno:



I naravno, nisam mogla dočekat da se do kraja ohladi:

I gotov kolač!

Nije suh, iako nema nikakve kreme.. Višnje malo unutra propadnu i ima ih onda taman, ni premalo, ni previše..

Možda ga budem i ovaj vikend pekla, još ću razmislit.. Tj. ako mi se bude dalo čistit višnje.. Sve isprskam, i kuhinju, i sebe..

Dobar tek svima,
Barbara

Nema komentara:

Objavi komentar