srijeda, 3. listopada 2012.

Kako organizirati nakit 1..


Imam hrpu nakita i satova, i jednostavno ne znam što s njima.. Na pola tog sam već i zaboravila pa se iznenadim kad naletim u nekoj kutiji na te zaboravljene stvari..

Već duže vrijeme smišljam što i kako, i bacila sam se u potragu za idejama na netu pa vam donosim nešto..

1. Drveni okvir s Etsy-a..  Tko ne zna, Etsy je najpoznatija svjetska stranica za kupovinu/prodaju rukotvorina i vintage stvari.. Ja sam kupovala neke tkanine.. Uglavnom, stvarno se može naći odličnih stvari, pa tako i ovaj okvir.
Izgleda jednostavno i efektno..

2. Ormarić za zrcalom - Svatko od nas ima u kupaoni jedan.. Zapravo je nemam i baš mi fali.. Mogla bih nabaviti nešto slično i staviti u sobu i tako dobiti i potrebno ogledalo, ali i skladište za svoje đinđe.. Razmislit ću o ovome..
Link 

3. Metalni stalak/vješalica - ovo mi izgleda odlično, ali nemam mjesta na stolu ili ormaru za ovo, tako da stavljam samo kao ideju.. Zauzelo bi mi puno prostora na pisaćem stolu, a i bez tog je već sve nagurano.. Treba mi ipak nešto za zid..

Link 

4. Metalna vješalica - iako je slično kao i prethodno, ovo čak i nije loša izvedba.. Dosta je veliko, a i usko pa ne bi zauzimalo puno prostora.. Mogu čak staviti i na vrata.. A možda se može napraviti nešto slično sa žicom.

 Link

5. Drveni okvir/kutijica - ovo mi je prvo zapelo za oko i želim nešto slično.. Potrebne su mi kutijice jer imam dosta prstenja.. Iako sam im nabavila kutiju i sve je pregledno, izgleda mi "preukočeno".. Ovo mi se baš sviđa i na vrhu mi je popisa zapravo..


6. Drvena kutija - zapravo kada pomislim na nešto za nakit, prvo mi padne ovakvo nešto na pamet.. Nisam dugo u trgovinama vidjela nešto slično, možda jednostavno ne gledam dobro.. Morat ću malo bolje gledat slijedeći put.. Možda i nađem nešto slično jer to sama nikako ne mogu napravit..

 

7. Drveni okviri - imam dosta mjesta po zidovima, iako planiram staviti neke police, ali nikako da to sredim.. Imam i veliku memo ploču od pluta tako da bi se ovo zapravo baš uklapalo.. Tu ploču sam dosta jeftino kupila u nekoj trgovini, tako da bi me ove manje izašle poprilično jeftino.. Ak ne stavim police, nabavljam ovo..


8. Okvir od pluto čepova - ovaj okvir mi izgleda najbolje.. A i što je još bolje, može se napraviti doma.. U trgovinama s bocama, čepovima i ostalim potrepštinama za kuću, vjerojatno se mogu kupiti i pluto čepovi na hrpe.. Ako ništa drugo, ima ih ne Ebay-u, već sam gledala.. :) A sviđa mi se i ova trava pokraj.. :)


9. Plastična kutija - evo nešto skroz drukčije..Plastična kutija, sve je pregledno, može se držati vani, u nekom kutu, ili čak u ormaru ako odjeća ne visi skroz do poda.. Štiti od prašine i svih ostalih nepoželjnih utjecaja.. Meni se ipak to ne sviđa, želim nešto prirodnije..


10. Drveni okvir s pregradama - ako imate mjesta na zidovima, kao što ja imam, ovo je savršen izbor.. Izgleda efektno, zamjenjuje sliku i sve je vidljivo i lijepo složeno.. jedini je problem što to ne mogu sama napraviti, a nisam ni vidjela nešto slično kod nas u trgovinama.. Šteta..


11. Ploča s ručkama - ako na tavanu imate stare ormare, nekakve ladičare, ili jednostavno ručkice koje su pootpadale sa starog namještaja, ovo je prava ideja da ih se upotrijebi.. Lako se mogu zakačiti na nekakvu ploču, može i od drveta, pluta.. I evo držača nakita..


To je sve za sada.. U jednom od slijedećih postova, možda čak i sliijedećem, ću stvaiti linkove na Ebay gdje se mogu kupiti razni stalci, kutije i neki drugi organizatori nakita..

Na ovim linkovima od slika se mogu naći još neke ideje kako i gdje s nakitom koji još uvijek nema svoje mjesto..

Evo za kraj moje prstenje.. Kutija je kupljena na Ebay-u, mislim da je bila 7$, sa 100rupa za prstenje.. Neki su veliki pa zauzmu više prostora, ali aj, zadovoljna sam s ovim, barem privremeno..

Što ću kad volim kič.. :)
Ni nisu svi na okupu..

Pozz,
Barbara




2 komentara:

  1. Ideje su genijalne. Ja isto imam prdo nakita e ebaya i morat ću si napravit ovaj okvir sa pluto čepovima, predobar je :)

    Možeš molim te dat link ovog crvenog prstena s cvjetićima (2.stupac s lijeva)i ovog crnog okruglog s nekim šarama (desno od velikog crvenog srceta).

    Hvala ti puno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crveni prsten je kupljen u Accessoires-u prije 2 godine za 10kn, a ovaj crni sam sama pravila - dugme zaljepila na bazu prstena sto sam narucila s Ebaya..

      I da, ideje su super, al jos nisam ni jednu iskoristila.. :lijena:

      Izbriši