srijeda, 24. listopada 2012.

do!ts.. DIY


 Dolazi vrijeme blagdana, i ako mislite nešto napraviti za svoje najdraže, mislim da je već vrijeme da skupljate ideje.. Barem sam ja to počela raditi..

Prošli Božić smo prijateljice i ja organizirale "skriveno" darivanje, buđet je bio 50kn, ali se zato moglo i nešto napraviti od stvari koje se imaju doma..

Ja sam pravila rajf, nekakve kolačiće, ukosnice s cvijetom (još je nešto bilo, ni ne sjećam se), i to sam stavila u kartonsku tortu koju sam napravila..

Dogovor je bio da se ove godine sve mora praviti, da nema gotovih poklona.. E sad, hoćemo li to uspjet izorganizirat, ko zna, pogotovo što smo se raširile po Lijepoj Našoj.. Bez obzira na to, ja sam u potrazi za idejama.. Ako i ne bude nekakvog organiziranog darivanja, ja ću biti spremna.. :)

Ako niste čuli, do!ts je online magazin za promicanje handmade kulture.. Prvi broj je izdan u prosincu 2011. godine i upravo čekam izdanje 4. broja..

Ideje su super, sve je objašnjeno kako treba, i zato evo nekih ideja iz do sada izašlih izdanja..

Neću prepisivat tekst, samo sam izrezala neke ideje koje meni najviše odgovaraju i ljepim stranice.. Na linku koji sam stavila se vidi sve kako treba i može se sve bez problema pročitati, a i naći neke druge ideje..

1. Šareni beštek - baš ono što ime kaže.. Pribor za jelo umotan u fimo masu.. Kreativno, jednostavno.. I savršen za neke osobne misli..


2. Ombre torba - ako imate imalo vještine sa šivaćom mašinom, napravite običnu platnenu torbu i umočite ju u boju za tekstil.. Ako ipak nemate smisla za to, može se naći i jeftinih torbi i samo ju obojate.. Naravno, možete i nekakvom bojom za ekstil nešto i napisati, bilo nečije ime, citat, ili čak nacrtat..


3. Umotana šalica - ovo je ipak za nekog tko malo barata iglom i vunom.. Ja baš i nisam u toj kategoriji iako znam neke osnove.. Ne ide mi baš najbolje, znala bih ovo pravo/krivo i to je to.. I ne bi bio baš ujednačen bod, ali nema veze, važna je namjera.. :)


4. Sapun - ovo mi je baš želja napraviti.. Kako sebi, tako i poklonit prijateljicama.. Pošto imam super ideju za poklon, koju ipak tu neću staviti :), ovo mi je broj 2 na listi.. I ako ništa drugo, napravit ću sebi.. Muči me samo gdje mogu naći te baze za sapun.. Morat ću se raspitat u vezi toga.. Ja ipak ne bih pravila ništa sa slikom, stavila bih nekakva ulja unutra da fino mirišu, klasično cimet/vaniliju ili možda metvicu..


5. Pamučne ogrlice - ovo je baš postalo hit u zadnje vrijeme.. Ne zahtjeva nekakvo posebno znanje, samo malo truda i vremena.. I super poklon je tu.. Potrgane majice koje ne mislite više nositi, ali i ne možete ih nekom ni dati, mogu se reciklirat na ovaj savršen način..


6. Anđeo - slatko i pravo Božićno.. Kad gledam ove stvarčice, ne mogu dočekat da dođe taj 12. mjesec, da sve bude šareno i šljašteće.. Obožavam Božić i sve vezano za njega..


7. Okvir za slike - osim što se može staviti svoja slika, slika ekipe ili jednostavno nekog dragog mjesta, može se nešto naslikati i uokvirit.. Za mene je ipak ova orva opcija, gdje izradim sliku i uokvirim ju.. Ovaj kartonski okvir ne izgleda teško za napravit, ali neću znati dok ne probam..

8. Stolni vrt - samo ime kaže što je.. I uljepšat će, ali i utoplit svaku prostoriju.. Pogotovo jer dolazi zima, sve je u magli.. Ovo ipak podsjeća da će doći i proljeće.. Potrebna je posuda sa zemljom i malo istraživanja koje zelenilo zasaditi.. Ostalo ukrašavanje ipak ide po osobnom ukusu..

Gotovo predstavljanje časopisa za sada.. Jedva čekam slijedeći broj i vjerujem da ću im ukrast koju ideju..

Ionak je prehladno za bilo što, maglovito, kišno.. Savršeno je vrijeme za spavanje, ali i za neke kreativne stvari da se ubije ta uspavanost..

Ja idem peglat.. :) Nije kreativno, ali se mora..

Pozdrav,
Barbara


Nema komentara:

Objavi komentar