subota, 13. listopada 2012.

Ebay torbe - max 16$..


Subota navečer i što raditi kad si prehlađen..? Naravno, švrljati po Ebay-u..

Mislim da sam najbolje stvari, a i najviše tog, kupila baš kad nisam planirala, već kad sam slučajno "naletjela" na nešto.. Tako sam i večeras naletjela na super torbe, i još bolje cijene pa evo.. :)

I da, 1$ = 5,80kn  pa si sračunajte cijenu..

1. S0BZ New Fashion Women Square Handbag Satchel Messager Shoulder Purse Bag - 13,42
Link 
 Baš mi se sviđa ova boja.. Zato sam ju i stavila iako ima još nekih u ponudi - crvena, smeđa, crna, krem.

2. New Skull Knuckle Rings Handbag Clutch Evening Bag Pu Leather Purse Wallet black - 14,99$
Već dugo razmišljam o ovoj, i skoro sam zaboravila na nju da ju nisam sad skužila.. Ali pošto već imam onu kolekciju sa Asosa, ovu stavljam na wish listu.. Nikad se ne zna.. :)

3.  Sweet Girl's Women Faux Leather Bucket Handbag Purse Hobo Totes Bags Shoulder - 13,68$
Nemam ništa slično ovome, zato mi je odmah i zapela za oko.. I to baš ova bijela.. Osim ovih na slikama, ima još i smeđa.. Meni je bijela definitivno favorit..

4. Women Korean style spring and summer witch the lacquer retro carved handbag - 15,88$
Baš je slatka.. Ima i crna, ali mi se ova više sviđa.. Zapravo mi se sviđa ovo kopčanje, skroz neobično.. Možda ipak malo preromantična za mene..

5. Tassel Faux Leather Celebrity Fringe Shoulder Messenger Cross Body Bag Handbag - 15,99$
 Dugo dugo sam željela nešto slično ovome.. I nisam našla kod nas pa me prošla želja.. Ali sada što više ovo gledam, nekak sam ju opet poželjela imat u svojoj kolekciji.. Osim ovih, ima još i roza.. Ja se dvoumim između sive i ljubičaste..

6. Women Diary Handbag Korean Retro Shoulder Bag Chain Messenger Cross Body Bags - 12,79$
Izgledaju baš super.. Zapravo mi se čine presjajnim, ali je ideja odlična i vjerujem da bi svakom zapele za oko.. Ima crnih i crvenih.. Ja bih se ipak odličila za crnu..

7. New Contrast Color Owl Messenger Pu Leather Hobo Cross-Body Shoulder Bag Ji14Z - 8,91$
Evo nešto malo drukčije od prethodnih.. Prefora je.. Tako da ako želite nešto drukčije, ovo je savršen izbor.. Kod ovog sellera je dostupna još u crnoj boji, ali sam vidjela da ima kod drugih u smeđoj i roza.. Iako ne volim crvenu baš, ova me oduševila..

8. Women's fashion shoulder bag handbag purse / yellow - 14,99$
 Uf.. Ovu žutu jako jako želim.. Ide i ta na posebnu wish listu.. Moram samo naći neki dobar razlog da se počastim.. Kod ovog sellera ih ima u drugim bojama - roza, narančasta, zelena.. Taman za svakog po nešto..

9. Korea Women's Fashion PU Leather Message bag Shoulder Bag Handbag Clutch EN24H - 7,58$
Znam da klačeva/pismo-torbica imam i previše, zapravo torbica nikad previše, ove mi izgldaju super.. Mislim da je zapravo cijena najbolja u cijeloj priči..

10.Unisex Girls Men Color Block Canvas Backpack School Bag Satchel Travel Casual - 13,99$
 Kada vidim ruksak, sjetim se škole.. Sada imam samo jedan, i stvarno ga rijetko koristim, baš kad idem na nekakav izlet, plažu ili neke slične prigode.. Baš sam voljela nosit ruksak, sad sam ga sasvim zapostavila.. Ovi su odlični, i ima još nekih varijacija boja na linku.. Ako netko želi, izvolite.. 

I za kraj, kakva bi to bila subota da nisam nešto kupila.. :) 

Sweet Girls Bowknot Retro Pu Leather Satchel Handbag Sling Purse Shoulder Bag - 14,99$
Link 
 Crvena!

Maloprije sam napisala da ne volim crvenu boju, ali me ova baš oborila.. I nemam ni jednu crvenu torbu.. Vjerujem da će se super uklopiti uz smeđu sportsku jaknu, sivi kaput ili crnu kožnu jaknu.. 

Odmah ću lakše zaspat.. Ovo je bilo na kraju uspješno subotnje veče.. :)

Laku noć,
Barbara


3 komentara:

  1. ajme super su ove zadnje tri torbe...

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko često kupuješ torbe i općenito stvari na ebayu? Jesi li imala problema sa robom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako puno kupujem na ebayu, i to najvise nakit i sitnice za kucu. Uzimala sam nekoliko torbi, mozda 10ak kroz 4 godine i bila sam zadovoljna s omjerom cijene i kvalitete. Inace, odjecu rijetko kupujem na ebayu, za to imam Asos, pa cak i torbe najvise tamo uzimam.
      Jucer sam kupila ovu na Ebayu, ljubicastu http://www.ebay.com/itm/261197348850?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=560191816960&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Stavim recenziju cim stigne.

      Jedino sam imala problem s jednom Desigual, seller iz Kine, izbidala sam ju jako jeftino pa mi je htio staviti jos 10$ postarine, iako je pisalo da je besplatna. To nisam platila i ni necu. Zato sam se s ovom ljubicastom pocastila.

      Izbriši