četvrtak, 7. kolovoza 2014.

Organizacija kozmetike - Ebay


Ovaj post pišem po 5. put!

Nemam pojma što se događa i zašto mi neće spremiti ono što napišem.. :( Ili mi objavi dio samo što baš i nije najbolja stvar.

Ovo će biti post o  recenziji držača/organizatora/stalaka kozmetike. Kupila sam ih na Ebay-u i nestrpljivo čekala da dođu.

Sve stvari mi stoje poslagane u kupaonu na polici i kad nešto uzimam što nije odmah na rubu police, ostatak srušim. Tako da mi se ošteti ambalaža ili mi se proizvod rasipa. Da to smanjim na minimun, uzela sam ova 3 organizatora.

Sve sam uzela s jednog linka


  • Makeup Case Lipstick Holder Acrylic Cosmetic Jewelry Display Organizer Storage 20-35kn


Moje slike







Ovo sam prvo naručila jer mi je među ruževima bio najveći nered. Sve bih srušila i nisam ni znala što imam. Ovako sam 12 najdražih izdvojila. Dugo kupujem na Ebay-u, oko 6 godina, i ovo mi je jedna od dražih sitnica.


Moje slike




Ovo sam baš jako htjela, a kad je došlo, nisam znala što ću s tim. Imala sam isplanirano u čem ću što držat,a za ovo na kraju nisam imala ideje. Pošto imam jako malo kistova, one najosnovnije, ovo će im biti odličan stalak.


Moje slike





Ovo mi je u kategoriji s držačem za ruževe. Super stvar! Uvijek gubim pincetu, ukosnice i ovih štapića bude po cijeloj kupaoni. Tu sam odlučila držati i olovke za oči i maskaru. Sada kada su mi pri ruci, češće ću ih koristiti, barem je to plan. 

Zapravo, cijela ova kupovina mi se sviđa. Stvari izgledaju odlično, ali što je najvažnije, obavljaju svoj posao kako treba. Mislim da ću naručiti još jedan stalak za ruževe, možda sa više tih "pretinaca".

Ne znam kako se cijene kod nas kreću, zapravo, ni ne sjećam se da sam vidjela nešto slično kod nas u trgovinama, barem u mojoj okolici. Zbog toga mi je Ebay spas, kao i cijene i ponuda koja se može naći.

Našla sam još nekih zanimljivih pa vam evo slike. Upišete samo makeup organizer holder i imate stvarno veliki izbor i po izgledu i cijeni. Cijene su od 20kn pa nadalje. Možete naći stvarno svašta.









Dok sam tražila ovo za post, pokupovala sam svega i svačega. Čim sve stigne, stavljam recenziju. Evo vam mali uvid u ono što išćekujem. Nakit je u pitanju - narukvice, ogrlice, prstenje





Treba još samo dočekat da sve stigne i da bude čitavo.

Ovo sada objavljujem u Chrome-u. Uvijek sam koristila Firefox i nemam pojma zašto mi ne radi kako treba. Morat ću ga maknut pa instalirat ponovno. Žao mi je što ću izgubit hrpu linkova što imam spremljeno.

Nadam se da će vam ovaj post koristiti i da ćete se i vi počastiti s nečim od ovoga.

Kiša i grmljavina su mi već dosadili pa mi ovo ubija dosadnu kad već en mogu u šetnju ili vožnju biciklom.

Pozdrav svima,

Barbara

3 komentara:

  1. Ovi drzaci za sminku su super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta opcija cini se ne postoji na mozilli.. Barem nigdje nisam naisla na tips kako to napraviti. Postove pisem i spremam slike u Chromu, a ostalo u Mozilli jer sam se na nju navikla i sve mi je tu poslagano.. :)

    Taj drzac/stalak mi se bas svidja.. Trenutno nemam mjesta za nista vise, ali se nadam uskoro povecat prostor za kozmetiku.. Meni treba nesto za parfeme, a nemam ideje.

    OdgovoriIzbriši