petak, 9. kolovoza 2013.

Medaljoni - Handmade + izrada medaljona


Već sam vam napisala kako se izrađuju medaljoni..

Ja ih baš obožavam i super mi je što si sad mogu napraviti ono što želim..

U ovom postu ću vam pokazati što sam novo napravila i kako je to izgledalo..

Najbolje da krenem ispočetka..

Medaljoni na hrpi:


Izrezivanje sličica odgovarajućih dimenzija:



Fiksiranje sa bijelom akrilnom bojom:


Preljevanje gela preko:


I nakon sušenja se dobije ovo:


A evo ih sada i pojedinačno:


















Dosta mi mitno ispadnu kad ih slikam, ai vide se mjehurići.. Ne znam kako da to sredim da budu savršeni iako su mi ljudi rekli da im ti mjehurići daju posebnu čar.. E sad, jel to kažu sam da ja budem sretna, ko zna.. :)

Svi medaljoni su stavljeni na moju FB stranicu Nakit od žice B.arbara, kao i na Moje krpice plavabarb

Cijena medaljona je 40kn i uključena je poštarina za HR, kao i lančić od 70cm..

Slobodno mi se možete javiti i poslati svoju sliku i izabrati željeni okvir. Moj email je plavabarbie2209@gmail.com

Možete me kontaktirat u vezi bilo čega..

Idem sad čitati što sam dobila u vezi izrade stranica, imam pomoć pa se sad najviše s tim borim..

Uživajte u vručini, iako najavljuju osvježenje noćas.. Nadam se da će nešto biti od toga, ova vručina ubija, ništa mi se ne da.. :(

Pozz,
Barbara

Broj komentara: 6:

  1. Hvala ti što si me sjetila da imam cijelo pakiranje onog 3 D gela, jer nisam znala kako ga potrošiti, a prazni medaljoni čekaju u ladici.
    Krasni su ti!
    Moram se primiti posla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajmeee, ovo je savršeno.
    Kakav je to 3d gel?
    Nije valjda za nokte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala.. I vrlo jednostavno, sto je najvaznije.. :)

    Ne mogu ti tocno reci kakav je to gel, ali sam tu napisala sve sto sam koristila i kako to izgleda. http://plavabarb.blogspot.com/2013/04/diy-medaljoni-sve-sto-vam-treba-linkovi.html?showComment=1376741704437

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu samo pitat, gdje ste nabavili ove slicice? Ili ste ih isprintali na neku vrst papira? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Printam ih na fotopapir.. Probala sam sa rizinim papirom i nije bas bulo uspjesno, ovo se pokazalo kao najbolja opcija.

      Izbriši