petak, 22. ožujka 2013.

Hrana kao dekoracija..


U zadnje vrijme nemam baš puno vremena za blog, a i kad uhvatim nešto slobodno, lutam po internetu i Ebay-u.. Tražila sam neke zgodne stvari koje se mogu napraviti u kuhinji.. Treba mi nešto jednostavno da i ja mogu to složiti i da izgleda dosta dobro..

Nisam znala što upisati u Google, išlo je svašta: food art, food decoration, food animal, party food i sve što mi je palo na pamet..

Na kraju sam poskidala nešto slika pa nemam linkove na njih, i samo ih ovako kačim.

Zato se ugodno smjestite i pripremite na hrpu slika.. I ideja.. Pogotovo što se bliži Uskrs..

  • brodići - predobro.. Nikad mi nešto ovakvo ne bi palo na pamet.. Zapravo, meni ništa samo ne pada na pamet, sve crpim s neta..

  • cvjetovi luka - luk režem na žmirečki.. Moj domaći je baš agresivan, uvijek problema s njim..U ovakvom obliku mi se sviđa..

  • Garfield - ma tko ne voli ovog mačka..Samo mi se ovo ne čini najjednostavnije.. Baš u isprobat kad budem imala naranče pri ruci..

  • Kruškoliki ježevi - na ideju za ovaj post sam došla kad sam vidjela ovu sliku.. prvom prilikom ću ovo iskoristiti..

  • Cvjetne jagode - obožavam jagode, i pravila sam prije nekoliko dana Ledeni vjetar s jagodama (stavim sliku i recept).. Da sam na ovo naletila ranije, baš bih isprobala i stavila na Vjetar..

  • Krastavac ubojica - brodići s prve slike + kit = nenadmašno..

  •  košarice - često pečem muffine, ali nikad kalup nisam naopako okrenula.. Pravila bih tortilje (ili tako nešto) pa mi se ove košarice čine kao odličan izbor. A može se u njih staviti bilo kakva smjesa, ili čak voće..
  •  ledena zdjela - ovo sam prije vidjela, možda čak i u nekoj od kulinarskih emisija.. Mene jedino muči na što staviti zdjelu kad se počne topiti.. Ionak mi je to ideja za vruće dane, a na +30 ovo neće dugo izdržat..

  • ledeno voće - čim sam ih vidjela, odmah sam se sjetila sangrie.. Inače sam ju kupovala u Lidlu, a pošto ju ne nađem više nigdje, pravim sama.. Sad ću to upotpunit s ovim..

  • trakasti limun - kad već pričam o sangriji, ovakav limun (i ostali agrumi) će uz kocke leda biti baš super.. Ne znam kako sam uopće zaboravila na sangriju.. Zadnji put sam ju pravila prije pola godine za frendičinu djevojačku.. Predugo je prošlo od tada..

  • kosturko - nisam baš sigurna gdje bih ovo uklopila, vjerojatno na nekakav dječji rođendan.. :) Samo, treba to izrezbarit.. Trebala bi mi veća količina krastavaca da ovo sredim..

  • limunske košarice - ovo je klasični način ukrašavanja i rezanja.. Treba vam dobar nož i malo strpljenja, ne možete pogriješiti.. Čisto da se nađe na listi.. Isto tako se može rezati bilo koje drugo voće ili povrće..

  • srceta - lubenica mi je omiljeno voće i ne mogu dočekat da bude sezona lubenica.. Čim počnu, svaki dan mora biti bar komad u frižideru.. Imam ovakve male kalupe, sad ću ih iskoristiti i za lubenicu.. A sama se tog ne bih sjetila..

  • deformirana jaja - sigurno su vam, kao i meni, jaja na oko bila prvi kulinarski pokušaj.. Ovakva mi se više sviđaju.. Ipak je vrijeme da pređem na slijedeći korak..

  • zebrasti patliđan - ili možda nije zebra.. Nije važno, oduševio me..

  • rolasti krastavci - čini se da su krastavci dosta popularni.. Ovako tanko se mogu rezati s onim za guliti krastavce (ili krumpire).. A unutra svježi sir (obični kravlji, feta ili nešto što volite)..

  • šarene naranče - isprva mi nije baš bilo jasno što se tu dogodilo, mislila sam da je i "meso" naranče obojano, a to je zapravo samo nekakav žele.. Izgleda kao preljev za voćne torte.. Zgodno..

  • suncokreti - već sam napisala, muffine pravim dosta često, i to po receptu koji sam stavila na blog, samo kremu mijenjam.. Ovo mi je baš super.. Ionak sam smišljala što da promijenim u vezi njih..

I za kraj, nešto malo drukčije..

  • mašnice od tijesta - ne bih ni znala da je to to da ih ne kuham često i da baš doma nemam jedno pakovanje.. Ja bih ih prvu umočila u neku boju, a onda premazala prozirnim lakom za sjaj.. Ali dobro, ako vam treba jedna, možete i lakirat lakom u boji..

Samo da napomenem, sve sliku su s neta..

Sad žurim na utakmicu, već kasnim..

Pozdrav svima,
Barbara


Uživajte u početku vikenda..

1 komentar: