utorak, 26. ožujka 2013.

ASOS recenzije..


Nešto sam zakazala u zadnje vrijeme. Iako sam stalno na ASOS-u i gledam hoće li se nešto zanimljivo pojaviti po super cijeni, nikako da nešto uhvatim.. Zapravo, sve ono što mi se jako jako sviđa više nije dostupno.. :(

No, evo nekoliko stvarčica koje sam ugrabila..

  • Love Chiffon Wrap Hi Lo Dress in Leopard Print - Link



Haljina koja je koštala 50f, sam uspjela kupiti za 13,50f.. Treba mi za jednu ljetnu svadbu, i čekala sam da se malo snizi, najviše zbog carine.. Nisam mislila da ću na kraju tako dobro proći.. 
Haljina je ista kao na slikama, a prava boja je kao na ovoj srednjoj slici, nie tako jako bijelo kao na ovim slikama gdje se vidi cijela haljina..
Uzela sam svoj broj i taman mi je..
Jedini problem je duljina prednjeg dijela.. Jako jako je kratak.. Ako stojim mirno, još nekako, ali čim se pomaknem, bude prekratko.. To sam odlučila riješiti tako da ispod obučem običnu crnu usku pamučnu suknju koja će zapravo izgledat kao dio haljine, a ovaj prozirni dio će padati preko.. Moći ću se bez problema kretati i neću morat misliti hoće li mi se vidjeti nešto što ne treba..
Inače je haljine predivna, i vjerujem da bih ju kupila i da sam ju u trgovini isprobavala, a da je ovo tako kratko..
  • ASOS Cheesecloth Maxi Dress with Halter Neck - Link


Na ovu haljinu sam slučajno naletjela, i to u svom broju, i odmah sam ju uzela.. Uhvatila sam crnu, a ovu smeđu/narančastu sam stavila samo da se vidi kako izgleda iza..
Osim cijene, privukao me i sastav, 100% pamuk, tako da je savršena za ljeto..
Dosta je dugačka, odlično stoji, i iako ima ovako otvoren prednji dio, prsa stoje kako treba i sve je na svom mjestu..
  • Rare Hi Low Dress - Link


Ovu haljinu sam naručila frendici.. Uzela je svoj broj, ali joj je bila mala na prsima, pa sam joj naručila broj veću.. Zbog toga pazite ako imate veća prsa, nije uopće mogla zakopčat haljinu..
uživo izgleda super, boja je odlična.. Njoj i dužina odgovara, a cura je visoka 175cm..
  • Timeless Nigel Toe Cap Shoes - Link

Moje slike


Imam obične crne balerinke s mašnicom, i trebale su mi još jedne klasične, ali opet ne najobičnije crne..
Tako sam se odlučila za ove..
Nisam ih još stigla nositi, stigle su prošli tjedan, a ovaj snijeg i zima mi baš i ne odgovaraju da ih isprobam..
Uzela sam svoj broj i malo su mi velike.. To ću riješiti tako da zeljepim zapetak iza.. Malo mi ispadaju, ali nadam se da će biti taman.. Materijal je nešto kao antilop, iako nije napisano u opisu.. Ovaj srebrni dio se ne sjaji tako kao na slikama. Meni su divne, sam da su pol broja manje.. Nema veze, ne dam ih nikom..
  • ASOS Jewelled Cross Cuff - Link



Obožavam satove i velike narukvice.. Svi moji zanju da su mi pune ruke nakita, tako da nisam ovo mogla propustit.. Ne znam samo kako ju ranije nisam skužila.. Narukvica je predivna, čvrsta i teška, svi kamenčići su na broju.. Kamenčići su svjetliji uživo, ali se preljevaju i budu tamni.. Još mi se više sviđa nego na njihovim slikama.. Ugodno me iznenadilo, iako znam da je njihov nakit super..

Kada već pričam o narukvicama sa ASOS-a, pokazat ću vam svoju najdražu..


Ima više od godinu dana da sam ju uzela, i iako sam čula da je ružna da ružnija ne može biti, ja ju stvarno voli.. Već je malo i požutjela tako da trebam i savjet kako ju očistiti.. 
  • ASOS Super Sexy Skinny Jeans in Dark Indigo - Link

Trebaju mi traperice, a ove su bile snižene na 10f pa sam odlučila isprobat sreću s njima.. Jednom sam uzela traperice sa ASOS-a, ali nisu bili klasični konfekcijski brojevi, i iako sam pokušala se izmjerit i odredit broj, pogriješila sam, bile su mi preuske, iako sam ih mogla obuć, nisam se udobno osjećala u njima (mislim da su River Island).
Pokušala sam ponovno sa hlačama, ovaj put baš Asos.. Uzela sam svoj konfekcijski broj i pdgovaraju mi.. Bojala sam se da mi neće biti dobre, a imaju i malu količinu elastina, ali su odlične.. Nije mi ni malo žao, i mislim da ću kupiti još koje Asos klače kad uhvatim svoj broj.. 

Za sada su mi ove na listi, i čekam ili da se snize, ili da se pojavi veličina koja mi treba.
  • ASOS Skinny Trousers with Studs in Twill - Link
  • ASOS Skinny Jeans in Butterfly Print - Link
  • River Island Leopard Track Trousers - Link
  • ASOS Trousers In Yellow Print - Link
  • ASOS High Waist Trousers With Button Detail - Link

 Sada čekanje.. :)

Valjda će se nešto pojaviti opet, najviše žute želim, savršene za ljeto..

Pozdrav iz snijegom prekrivene Slavonije,

Barbara

Nema komentara:

Objavi komentar