četvrtak, 20. rujna 2012.

Sve samo ne obični nokti..

U svojoj maloj kolekciji imam oko 60 lakova.. Svaki dan sam stavljala drugi i baš sam se ispraksirala tako da mi to nije uopće bio problem..U zadnje vrijeme nemam baš puno vremena pa ih ne lakiram.. Ali me zato i dalje zanimaju neke nove stvari,a i tutoriali..

Evo nekih mojih omiljenih..

1. Caviar - ovo mi je fantastično.. Zato se i nalazi slika na početku posta..Baš izgledaju glamurozno..


 

2. Water marble - izgleda mi super,i pokušala sam nekoliko puta isprobati ovo, ali mi je uvijek ispalo dosta neuredno pa sam odmah skinula.. Mislim da ovo zaslužuje još koju šansu tako da ću isprobati ponovno..

 Link

 

 

3. Paper -jednostavna i efektna manikura.. Nema puno prljanja kao s water marblingom..



 

4. Ombre - i ovo sam isprobala, ispadne baš onako kako treba.. Mogu se koristiti bilo koje boje, i stvarno je jednostavno.. Ja sam koristila spužvicu za pranje suđa.. :)



 

5. Stamping - ovo je nešto što sam isprobala prvo.. Kupila sam Essence pločice i štambilje,i igrala se s tim.. Vrlo se lako nauči, i stvarno nudi bezbroj mogućnosti..Konad pločice su vjerojatno najpoznatije..


6. Stickers - ipak nisam štambilje prve isprobala, već ovo.. Ako želite nešto novo, a nemate smisla za crtanje, naljepnice su tu.. Ja sam prvo kupovala one male cvjetiće, kupovala sam ih u DM,a sada ima i naljepnica za cijeli nokat, izbor je stvarno velik..


7. Slim lines - uvijek mi je smetalo kad se lak cijedi s kistića, i naprave se one niti laka kojih onda bude na sve strane.. Al čini se da su i one upotrebljive, i to na vrlo zanimljiv način..



 

8. One stroke - mislim da mi je ovo najbolja opcija.. Nokti stvarno izgledaju kao mala umjetnička djela.. Čini se jako jednostavno, ali nisam još isprobala..




Dosta za danas..
Evo još nekih inspiracijskih..


 Link


 Link

Link 

 Link

 Link

 Link

Za večeras dosta,
Pozz,
Barbara



Nema komentara:

Objavi komentar