srijeda, 19. rujna 2012.

Zadnje stvari što sam kupila na Ebay-u..

Obožavam Ebay..!

U početku sam znala satima tražiti nešto zanimljivo, gledati cijene i čuditi se što se sve može naručiti i to po puno povoljnijoj cijeni no što se može kod nas kupiti..

Aukcije su mi najdraže iako baš i nisam najsretnija kad nešto ne osvojim što jako želim..

Kupujem na američkom i britanskom Ebayu, i zbog velikog izbora, a i zbog jezika jer s ostalima baš i nisam nešto super.. Tako ima i njemački, talijanski, francuski, kineski, australski, poljski.. Hrvatska još nema svoju stranicu, ali se odnedavno mogu primat uplate na PayPal i u Hrvatskoj tako da se može prodavati na bilo kojoj stranici..

Evo i moje liste i linkova:

1. Ladies Wrap Around Studded PU Leather Watch Triple Strap Rocker Goth Bracelet
Link 
Kupila sam ga jučer.. Već sam prije gledala nešto slično, al ni jedan mi se nije tako jako svidio kao ovaj.. I to me baš zeleni oduševio iako su i druge boje bile na raspolaganju.. E sad ga samo treba dočekat.. :)

2. Heart Cup Cake Muffin Mold Candy Cookies Chocolate Maker Silicone Jelly Bakeware
Link 
 Chocolate Cake Cookie Muffin Candy Jelly Ice Baking Silicone Square Mould Mold
Link 

Ove kalupe sam naručila prije dva dana jer sam odlučila praviti svoje praline i puniti ih s čim poželim.. Probala sam u nekakvom improviziranom kalupu,ali baš i nisu ispale najbolje tako da sam si kupila ovo.. Stavim slike čim ih isprobam..

 3. New Fashion Men Women Love Stainless Steel High Polished Gift Ring
Link 
Uzela sam ženski koji je malo tanji od muškog.. Kupovala sam dosta prstenja i nisam ikad bila razočarana s onim što je došlo tako se nadam da će biti i s ovim.. Što se tiće veličine, našla sam na netu tablicu sa slikama i velčinama gdje se može odrediti veličina prstena..

4. Free Shipping Antique Bronze Personalited Snake Skin Rhinestone Bib Necklace-HOT
Link  - kupljena na aukciji, ali se može ponovno naći kod tog sellera
 Nisam baš veliki ljubitelj ogrlica, ali mi se ova svidjla i odlučila sam ju ganjat na aukciji.. I uhvatila sam ju.. Izgleda baš primamljivo..


5. Ladies Long Length Fold Up Waistband Women Stretch Maxi Skirt UK 8-14
Link 
 Dosta dugo sam tražila duge pamučne suknje kod nas, tj. u Osijeku, i nisam našla ništa što bi mi odgovaralo.. Ili mi nije štimao materijal, ili boja, ili dužina, ili cijena.. Kada sam našla ovo, naručila sam prvo sivu.. Pošto me skroz oduševila, naručila sam i crnu.. Ugodne su za nositi i došle su za tjedan dana.. Odlična kupovina.. :)

6. [ NESURA ] Nose Pore Strips Black Head Remover 10sheets
Link 

 Ovo mi je prva kupovina nekakve kozmetike.. Kupovala sam prijateljicama one famozne 120 palete sjenila, ali sebi nisam nikad naručila, sad mi se nalaze na watch listi..
na ovo sam se odlučila nakon recenzije jedne blogerice koju već duže vrijeme pratim. Mogu reći da sam i ja zadovoljna s ovime, zapravo ugodno iznenađena iako je njena recenzija odlična.. recenzija se može pogledati tu voodoo-blonde.blogspot.com

7.  Small 30 in 1 Handy Tool Electroc Screwdriver Torx Set
Link 
Evo nešto i skroz drukčije.. Uvijek sam u potrazi za nečim takvim po kući, i nikako naći.. Sad ću barem imati sve na jednom mjestu.. Izgleda odlično, i nisam još koristila, ali će valjda poslužiti za ono za što je..

8. Slim Lift Body Shaper Wear Beauty Cincher Girdle Tummy
Link 

 Ovo sam uzimala prijateljici nakon što sam pročitala samo pohvale u vezi ovog steznika.. Kod nas se prodaje po puno višoj cijeni, dok je na Top Shop TV prodaji 200kn.. Tako da se ovo svakako isplati uzet, a i recenzije su odlične..

To je to za sada..

Pozdrav,
Barbara

Nema komentara:

Objavi komentar