utorak, 18. rujna 2012.

Moji Asos klačevi..


 Možda ovo baš i ne bih smjela staviti na uvid, al evo.. :)

ASOS je britanska internet stranica za kupnju odjeće, obuće, nakita, torbi, make-up stvari..

Osim svoje Asos marke, mogu se naručiti i neke druge.. Popis je stvarno dugačak, a ovo su neke od njih:
  • American apparel
  • Adidas
  • Diesel
  • French connection
  • Kookai
  • Lipsy
  • Motel
  • Opi
  • Oasis
  • Paprika
  • Rare
  • River island
  • Vero moda
  • Vila
  • ...
Dvije godine kupujem na internetu i Asos definitivno spada u moju veliku ljubav.. Isprva je to bio samo nakit, pa polako torbe, i na kraju sam prešla i na odjeću i obuću.. Iako je naručivanje na neviđeno stvarno lutrija, mogu reći da sam zadovoljna s onim što sam kupila na ovoj stranici..

Pogotovo sa torbama, od kojih su najveći broj pismo-torbe, tj. klačevi.. Mogu se naći stvarno povoljno, a u prilog ide i to da je poštarina besplatna.. Dostava je za nekih 10ak dana, ako se uzme ta besplatna opcija.. Ako vam nešto jako hitno treba, može se u opcijama izabrat i skuplja poštarina.. Nisam sigurna koliko iznosi, možda čak i 9f, ja izaberem uvijek ovu besplatnu i čekam.. :)

Potrebno se registrirat, i plaćanje se vrši karticama, može preko PayPala ili direktno karticom.. Ja imam nekakvu Prepaid MasterCard Hypo Alpe Adria banke..

A sad slijedi onaj zanimljiv dio -  moja mala kolekcija.. :)

1. ASOS Portfolio Envelope Clutch - snižen sa 25f na 12,50f.
Prvi, a mislim i najdraži je ovaj zeleni.. Velik je, dimenzija A4, i obožavam ga nositi i na casual i nekakve svečanije kombinacije..
2.  ASOS Concertina Clutch - malo je drukčiji od zelenog, čvršći, i savršen kad je trebaju nositi nekakvi papiri.. Sve što je potrebno mi stane u njega, isto kao i u zeleni - veliki novčanik, maramice, ključevi, mobitel, labelo, a ima mjesta i za jos neku sitnicu, a da opet ne bude pretrpano..
Cijena mu je bila 30f i snižen je na 15f, ali sam ga uzela s još 10% popusta. Inače, Asos dosta često daje nekakve kodove s popustima, uvijek treba malo pričekat..
3. ASOS Envelope Laptop Case In Faux Croc Effect - divan, divan divan.. Boja je odlična, izgleda stvarno super, isto je A4 format.. Cijena mu je bila 20f, snižen je na 10f i iskoristila sam popust od 10%.
 4. ASOS Slot Through Portfolio Clutch - Iako ga ljudi zamjenjuju s velikim žutim kovertama, baš me briga.. Meni se baš sviđa.. S prvotne cijene od 20f je snižen na 10f.
5. ASOS Laptop Case With Metal Bar - ovog sam uzela sam zato što je bio jeftin.. A i vjerojatno nisam mogla spavat pa nesanicu liječim kupovinom.. Sa 20f je snižen na 6f, i iskoristila sam 10% popusta na njega.. Boja je malo više žuča, nije tako smeđi, al mi to ne smeta.. Odličan je uživo..

6. ASOS Cat Print Laptop Case - presladak.. Identičan je slici. Super izgleda i razbije svaku crno-bijelu kombinaciju.. Cijena mu je bila 20f i snižen je na 10f.
7. ASOS Metal Handle Fold-Over Clutch - sa 20f je snižen na 8f.. Pošto mi je trebao jedan crni, odlučila sam se za ovaj.. Nije me oduševio, i najmanje mi se sviđa od cijele ekipe.. Jednostavno mi ne paše.
8. ASOS Side Metal Bar Clutch - iako nisam ljubitelj crvene boje, odlučila sam ga uzet.. I nije mi ni malo žao.. Izgleda odlično.. Nemam ništa od crvene odjeće u ormaru, ali zato ide uz sve ostalo.. Sa 18f je snižen na 7f i iskoristila sam 10% popusta..
Ovi svi ostali klačevi su kupljeni prije dosta vremena, a ovog još ima za kupiti pa evo link.. Nećete požaliti..
 
9.  ASOS Side Metal Bar Clutch - kao što sam i napisala, ne volim baš crvenu boju pa sam morala uzet i ovu.. Cijena mu je istao kao i crvenog, al sam ga uzela bez popusta, znači 7f. Uživo je stvarno savršen.. Još stoji zapakiran i premišljam se jel da ga poklonim frendici za rođendan.. Uf.. Teška odluka.. :)
On je isto dostupan pa stavljam i link.
 To je to za sad.. Uzimala sam i obične torbe.. Zapravo su sve samo ne obične i jednostavne, al o njima nekom drugom prilikom..

Pozz,
Barbara

Nema komentara:

Objavi komentar