srijeda, 15. siječnja 2014.

SportsDirect.com recenzije + plan vježbanja uz DVD Renate Sopek


Dugo dugo mučim bitku s kilogramima, valjda koliko znam za sebe.

Ne pojećam se ja loše u svom tijelu, ali nekoliko kilograma mora ići dolje. I to više puta po nekoliko. :)

U petom mjesecu sam vjenčana kuma i plan je skinuti 10kg do onda. Neću se buniti ni ako bude manje, ni više, važno da budem u tome ustrajna i da ne odustajem.

Planirala sam i prije uzimat nešto s http://www.sportsdirect.com/, ali sam se uvijek bojala carine i PDV, a pošto toga više nema, odlučila sam se i na svoju prvi narudžbu s ove stranice.

Izbor je pao na ovo:
  •  Adidas Multifunctional Three Quarter Tights Ladies Black - oko 120kn 
Link 
Nešto ovako sam tražila kod nas, ali sam ipak naručila s ove stranice. Materijal je jako ugodan, rastezljiv. Ne zadržava znoj, i baš je u njima ugodno skakutat, nema velikog preznojavanja (imam jedne pamučne Nike i ovo je puno bolje). Može se bez problema vježbat u njima.
Oko veličine sam se premišljala. Ja nosim inače L/XL, ovisno o modelu, ili konfekcijski 42. Tu je bilo M-L (42), a L da je 16-18. Te veličine mi nikako ne trebaju, ali me zbunio taj L. Na kraju sam ipak uzela M-L i to mi savršeno odgovara.

  • Puma Essentials Three Quarter Woven Pants Ladies - oko 85kn
Link 
Ove sam naručila najviše zbog cijene, kad već naručujem pa sam uzela i to.
Ove nikako nisu za fitness, piše da su 100% poliester. Skroz su ugodne i lagane za nosit. Bit će super za šetnje i vižnju biciklom. Izgledaju kvalitetno, i materijal je onak ko svilenkast. Meni su super.
Uzela sam veličinu 14 i taman su mi. Manje mi nikako ne bi odgovarale, ove su odlične. Nigdje ne stišću i svakako će poslužiti. Sad nikako da dočekam ljeto.
  •   Umbro Ceramica Football - oko 55kn (bila je 6f) - veličina 4


 Ovo sam uzela bratu, i one ja baš tražio veličinu 4. Meni je to lopta ko lopta, njemu je odlična. Kod nas su cijene puno puno više, tako da ako vam treba nogometna lopta, svakako si to pogledajte. Do 100kn se može naći stvarno svakakvih.

Na ovo sam platila i poštarinu 8,33f pa me sve zajedno izašlo 37,33f, tj. oko 350kn. Mislim da sam odlično prošla, s obzirom na kvalitetu. Ovu poštarinu si računam da bih i više potrošila na gorivo do Osijeka pa mi je to onda super. Ovako je došlo sve za 5 dana DHL-om.

Sada ono što vas možda najviše zanima.

Kako sam ja to odlučila vježbat.

  • Renata Sopek - U dobroj formi

U svijetu vježbanja preko DVD, nitko ne spominje Renatu i njene vježbe. Svi preporučuju Jillian Michaels, ali meni ko početniku je ona dosta teška i vrlo brzo izgubim zanimaciju. Nemam ni malo kondicije i teško mi ju je pratiti.
Prije sam išla na step-aerobic tako da mi je ovo iz Renatinog DVD-a dosta poznato i bilo mi ju je lako pratiti.

Moje vježbanje ide ovako:
  • Aerobic - oko 20min (+ koji minut)
  • Aerokick - oko 20min (+ koji minut)
  • Relaksacija - oko 12min
  • Trbušnjaci - u početku 30, sada i 60
Dok radim aerobic, na rukama imam utege od po 1 kg, a na nogama od 0,5kg. Meni oni super odgovaraju, osjeća se opterećenje, a može se trening odraditi.

Imam ovako nešto (slika sam uzela sa http://www.intersport.com.hr)

Moji su malo drukčiji, ali imam te za ruke s trakama da se zavežu za dlanove, i ove utege za noge.

Vježbam kad god mogu, ali pokušavam da to bude što ranije.

Uglavnom si to uguram oko podneva, i tih sat vremena uvijek mogu naći.

Ne vježbam svaki dan, recimo da to bude 4 dana u tjednu, i ja ću biti prezadovoljna ako se taj tempo nastavi.

Još planiram kupiti orbitrek i onda je to to.. :)

Kod prehrane sam smanjila unos slatkog, ali nisam posve izbacila. Ista stvar je i s kruhom - ako mi ne treba uz  neko jelo, ne jedem ga.  Ako mi baš jako fali, uzmem jednu šnitu. Inaće na ništa ne pazim, sama kuham i kuham sve čeg se sjetim, imam raznoliku prehranu. Naravno, dozvolim si i neki kolač.

U svemu ovome, najvažnije mi je da ne odustanem od vježbanja i da mi to postane neka vrsta navike. Osjećaj je odličan nakon skakutanja.

Imam još dva Renatina DVD-a
  • Latino fitness
     
  •  Funkcionalni trening



Latino fitness mi nikako nije sjeo. Dosadno mi je i to lagano skakutanje mi se nikako ne sviđa.

Funkcionalni trening sam probala jednom i skoro umrla. Nemam kod sebe sada DVD da vidim što točno piše, kakav je sadržaj (posudila sam ga frendici). Uglavnom, nisam dugo izdržala i nisam se onda ni vratila vježbanju.

Znači, trebalo mi je nešto da me zadrži, da brzo uhvatim korake i ritam, a samim time dobijem i više volje za vježbanjem.

Sigurno će i ostali DVD-i doći na red, kao i Jillian (svi kažu da je žena super), ali za mene početnika dok ne uhvatim malo zraka i kondicije je ovo super stvar.

Jel i vi vodite bitku? Što mi vi preporučujete?

Pozdrav svima,
Barbara










Broj komentara: 7:

  1. Zanima me ima li kod njih u ponudi možda nogometnih dresova, htjela bih kupiti jedan određeni dres kao poklon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima nesto, ovisi sto ti treba. Uglavnom od engleskih klubova, ali i nesto iz ostalih europskih liga, i od nekih reprezentacija. Sve ces tu naci http://www.sportsdirect.com/football-shirts?utm_source=Football-Shirts-Event&utm_medium=Event-Page&utm_campaign=Football-Shirts-Event

    Sad sam vidjela da imaju i nesto za HR, vjerujem da ce imat vecu ponudu do svjetkog prvenstva pa cu morat svakako uzet nesto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej bok! Moram reci kako je sportdirect odlicna stranica! Kupovao sam tamo prije i stvarno je kvalitetno sve.
    Zanima me jedna stvar ako bi mogla napraviiti. Vidim da imas Renatin DVD "U dobroj formi" pa bi mi trebala ta knjizica jer sam svoju jednostavno izgubio negdje. Da li bi zeljela poslikati stranice, skenirati ili nesto trece pa mi poslati na mail? Mail je cvigsy@gmail.com
    Jako bih ti bio zahvalan! :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti, nisam stigla ranije.. Probat cu nesto smisliti i uslikati to sto bolje da ti mogu poslat..

      Izbriši
    2. Hvala puno! Jako bih ti bio zahvalan! Ponajvise mi trebaju zadnje stranice. :) Posalji to kada ces moci. Sto prije, to bolje.

      Izbriši
    3. Ej, ajd barem zadnje 3 stranice posalji.. Htio bih poceti sa radom, a nemam to. Ajde please.. Mislim da su zadnje, zelene su boje. :)

      Izbriši
    4. Poslano, nadam se da ces se snaci i moci procitat.. :)

      Izbriši