srijeda, 15. siječnja 2014.

Recenzija sjenila + Tmart preporuke


Nakon svih ovih blagdana, vraćam se na staro.

U prošlom postu sam vam stavila svoj plan za vježbanje, a evo nešto za dekorativu da ide u skladu s tim.

Ako i nanosim sjenilo, to su uglavnom sive i  plave nijanse, iako imam famoznu 120 paletu.

Kada mi je http://www.tmart.com/ ovo ponudio, naravno da sam pristala.

Color Box Colorful Earth Tone 6 Colors Eye Shadow Palette 04# - oko 32kn

Link 


Moje slike







Paleta je došla dosta brzo, ovaj put iz Hong Konga, i to za 14 dana. Bila sam iznenađena jer sve druge narudžbe užasno kasne i treba im i po dva mjeseca do dođu.
Uz ovo sam dobila i tracking number tako da sam mogla pratiti putovanje palete, ali zadnji put kada sam pogledala, još je bilo u HK.

Paleta je došla u maloj kartonskoj kutiji, a dizajn same palete je odličan. Izgleda vrlo kvalitetno i efektno.

Kada sam otvorila paletu, odmah je bilo malo ogledalce, a ogledalce se nalazi i s druge strane. To je odlična stvar jer kada mi treba samo ogledalce, ne moram dirat sjenila.

Kao što sam i napisala, ova paleta boja je baš ono što mi treba i što često nosim. Ovo bez problema stane u bilo koju torbicu, a pošto je ambalaža čvrsta i kvalitetna, nema straha da će se nešto polomiti ili da će se sjenila oštetiti.

Uz sjenila je došao i mali aplikator, ali ja koristim kistove tako da mi ovo neće trebati.

Kao što se i na slikama vidi, u paleti su dva svjetlija sjenila - sivo i bijelo,  dva tamnije siva i crno, te plavo.

Ovo mi je prvi swatch, ako se to može tako nazvati jer se ništa ne vidi kako treba, ali i to ću naučiti.. :)

Evo još nekih zgodnih stvari koje možete naći na Tmart stranici

1. 12 Colors Earth Tone Eyeshadow Makeup Palette - oko 33kn
Link 
 
2. 88 Color Matte Pearlescent Eyeshadow Palette - oko 60kn
Link 

 3. 24pcs Pro Cosmetic Makeup Brush Set with Black Bag - oko 62kn
Link 

 4. 168 Color Eyeshadow Palette Eyelash Liner Makeup Set 002 - 115kn
Link 
 

5.  M.N. Waterproof Durable Eyeliner Eyeshadow Pen - oko 32kn
 6. 6 Layers Professional Makeup Palette Set Beauty Tool - oko 300kn
Link 


7.  Multicolored 66 Color Cosmetic Makeup Lipstick Palette - oko 60kn
Želim sve!! Sve je ovo na mojoj wish listi i jednostavno se ne mogu odlučiti.

Iako sam rekla da koristim samo neke boje, ne mogu odoljeti lijepim stvarima.

Nadam se da vam se nešto sviđa.

Pozz,
Barbara


Nema komentara:

Objavi komentar