četvrtak, 26. prosinca 2013.

E-cigarete recenzija - Tmart


Danas vam predstavljam joše jednu odličnu stvar s http://www.tmart.com/ 

Već je bilo recenzija s te stranice, i sada evo još jedna.

Ovaj puta su u pitanju E-cigarete.

Otkako su se pojavile kod na na tržištu, zanimalo me kakvog su okusa i kako to funkcionira. 

Ja sam nepoušač, ali sa ovo uzela za poklon, i isprobala.

Uzela sam dvije stvari

  • Quit Smoking USB Rechargeable Electronic Cigarette E-Cigarette with Two Cigarettes Car Charger and 10-Refill Set - Link


  • Electronic Cigarette Liquid - Marlboro Flavor (30ML) - Link

Paket je došao čvrsto zamotan i svej je bilo čitavo, u kvalitetnoj kutiji.
Ovo su moje slike







Uz paket E-cigareta, uzela sam i joše jedan okus Marlboro.
Uz te dvije cigarete, došlo je i 10 punjenja (catridgea), te punjač za auto i naše obočne utičnice.
U catridgeu se nalazi kao mala bočica koja sadrži aromu. Ova koja je bila u njima je dosta slaba, nekako blaga i razvodnjena, ali se catridgei mogu napuniti s ovom Marlboro aromom koju sam dodatno uzela.  Marlboro aroma je puno jača i meni ostavlja onak okus cigarete koji reže. Naravno, nije isti okus kao kod pravih cigareta.
Nema dima, nema neugodnog mirisa.

Jedan catrigde zamjenjuje 3,4 cigarete i potrebno je nekoliko kapi da se catridge napuni.

Ako E-cigarete ne mogu potpuno zamjeniti prave cigarete, barem mogu zamjeniti neku od njih i smanjiti unos pravih cigareta.

Znači, ovo će vam biti odličan početak ako želite prestat pušiti i smanjiti količinu cigareta,

Preporuka!

Evo još nekih zanimljivoh stvari koje sam našla na Tmart stranici:

1. 7" TFT LCD Acrylic Vertical Digital Photo Frame with 2GB Memory Card White - oko 300kn
Link 
2. PIPO M1pro 9.7" Capacitive IPS Quad-Core Android 4.2 16GB Tablet PC PIP Bluetooth HDMI Black & Metal - oko 1150kn

3.  7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 4GB Tablet PC with Camera TF 3D UK Adaptor Black - oko 380kn
Link 
 

4. H24 3.0" TFT LCD Digital Video Camera Black - 1200kn
Link 
 
5.DC-5100 2.7" TFT LCD 15MP Digital Camera - oko 450kn
Link 

  •  3.0" LTPS Color Screen 5.0M 21X Digital Zoom HD Digital Camera DV Camcorder Black - oko 1000kn




Ovo zadnje mi je na vrhu liste. Moj fotoaparat je loš, i ova kombinacija fotoaparata i kamere bi mi bila savršena.

Počinjem štedit!

Pozdrav svima, uživajte u ovim praznicima!


Barbara

1 komentar:

  1. I believe buy eleaf icare 2 kit is one powerful ecig starter kit, that produces more vapor than you'll ever need. On the other hand, it is quite a simple product as well, really easy to use. To sum it up, eleaf icare 2 atomizer works great and lasts for a long time. Definitely our #1 pick and we vape it all the time.

    OdgovoriIzbriši