ponedjeljak, 18. studenoga 2013.

Tmart - Stvari za laptop - Baterija za Acer


Evo mene opet s http://www.tmart.com/

Stranica je odlična i ako je još niste posjetili, svakako vam preporučam.

Ovaj put vam donosim bateriju za laptop


Laptop Battery 5200mAh 11.1V for Acer Extensa 4420 - oko 170kn
Link 
 Moje slike






Kao što se vidi, baterija je došla dobro zapakirana tako da nije bilo nikakvih oštećenja.
Što me iznenadilo, stigla je iz UK za 5 dana. oszala sam šokirana, uopće se nisam nadala tako brzoj dostavi. 
Na linku možete vidjeti sve specifikacije i za koje modle se koristi.


U nastavku vam stavljam linkove na još neke zanimljive stvari s ove stranice, vezane za laptope:
1.  13" Dual-Zippered 3.5mm Diving Materials Modern Girl Laptop Sleeve Bag Dark-Gray - oko 60kn
Link 
Ova torba mi se odmah svidjela, ali na žalost, meni treba veća, inaće bih si ovu uzela.. Neobična, a jednostavna. Nadam se da je kvalitetna i izdržljiva jer ja svoj laptop stalno nosim sa sobom pa mi treba nešto takvo.

Ima nešto slično i u žutoj boji.

2.Laptop Keyboard Protector for HP CQ32 G32 Purple - oko 20kn
Link 
 Ljubičasta tipkovnica bi bila pun pogodak na moj srebrni laptop. Tipkovnica mi je sad crna, i ovo bi bilo super. Imam ovaj laptop 6 godina, obožavam ga i samo ga nadograđujem, ne želim novi, ali mi je već malo postao dosadan što se tiče izgleda pa stalno smišljam kako da ga i tako "nadogradim".

3. Practical Bouguer Pattern Plastic + Cloth Protective Case for MacBook Air 11 Blue - oko 120kn
Link 
 
Ovo sam prvo mislila da je isto torba, ali kad samo malo bolje pogledala, to je plastična "futrola", tj. zaštitna maska za laptop. Napišem da mi treba promjena na laptopu i onda ovo vidim. Šteta što nema i za moj, uopće ne bih razmišljala o tom.

A i tartan je hit ove jeseni/zime. :)

4. 15" LCD Laptop Standard Screen Mirror Protector 303*229mm - oko 45kn
Link 
 Nisam prije ni vidjela da ima i zaštitnih folija za ekrane laptopa. Kao što sam i napisala, imam stari laptop, ali se stvarno brinem o njemu i pazim ga. Ipak ima i gdje koju ogrebotinu, a da ne kažem kako od prstiju ostanu fleke. Ako ništa drugo, ne bi se jače oštetio ekran. Samo što ja te folije ne mogu zaljepiti na mobitel da nemam mjehuriće, ne znam kako bih uspjela na ovaj ekran.

5.  N19C Single-fan Cooling Pad for 10.1"-15.6" Laptop PC White - oko 100kn
 Ovo je odlična stvar ako vam se laptop pregrijava. Ja na svu sreću nemam s tim problema, ali mom bratu se svako malo laptop ugasi zbog pregrijanosti jer se tako štiti. On ima noviji i puno bolji laptop od mene, ali mu ovo stvara probleme. Iako sam još prije naručila ventilator za njegov laptop s Ebaya, bio je dosta lagan i ne baš čvrst, tako da je tanka plastika pukla i sada se baš i ne može koristiti. Mislim da bi ovakav model zbog toga bio puno bolji, i da je kvalitetan.


S ovim bi se svaki laptop preporodio.

Ja ću nastaviti tražiti one naljepnice za laptop, da mu malo izgeld popravim, ova koju imam se već počela odljepljivat. Idem u potragu.. :)

Što vi imate od dodataka za laptop..? Bez čega ne možete?

Pozz,
Barbara

 

1 komentar:

  1. Tako brzo stigne? Odlicno!
    Ja bih isto trebala promijeniti bateriju na laptopu.. mozda bas s njihove stranice narucim, samo dok vidim da li imaju za Dell.

    OdgovoriIzbriši