četvrtak, 14. studenoga 2013.

Polyvore trends..

Dan je baš bezveze, hladno je i kiša pada.. Iako ja volim jesen i zimu, nešto mi pretmurno danas.

Imam neke stvari za uslikat i recenzirat, nešto još čekam da dođe -> napokon mi došao ahat koji sam naručila krajem 7. mjeseca tako da ću malo i praviti nakit, s time što pripremam i nešto novo.

Dok sve ostalo ne sredim, evo malo stvari s Polyvora. Bila sam aktivna u zadnje vrijeme, skupilo se dosta toga pa vam stavljam setove s kombinacijama koje bih ja htjela nositi..

Kao i uvijek kod mene, tu su obično printevi, boje koje se nose ovu jesen/zimu, ali i tartan koji je sve ponovno oduševio i vratio se na velika vrata ove sezone.














Uskoro se čitamo s novim recenzijama i nekim receptom za kolače.

Pozdrav,
Barbara

1 komentar:

  1. Divni setovi sa polyvore-a! :)
    Ovaj "divne obsession" sa tom prelijepom bodycon floral haljinom je totalno u mom stilu!

    OdgovoriIzbriši