nedjelja, 16. lipnja 2013.

Wire wrapping - ahat - moji privjesci..

Već sam vam spominjala da sam našla super stvar za ubijat vrijeme..

Što može biti bolje za žene, nego izrada nakita..

Osim spomenutog ahata, našla sam i stakleno kamenje koje je došlo na red..

Imala sam dosta obaveza pa sam malo usporila sa ovime, ali vam svejedno želim predstaviti neke svoje stvarčice, kao i staviti link na FB stranicu  B.arbara

Nema puno stvari tamo, ali početak nekakav i treba biti.. Nisam još stavila cijene, ali i to će doći na red.

Za sada sam smislila što i kako želim, odlučila se za kutijice "jastučiće" i našla super papir za to..

A sada samo slike.. Prevruće je za bilo što drugo..

Ahat - privjesak + lančić (80cm) - 130,00kn (uključena poštarina za HR)















Staklo - privjesak + lančić  (80cm) - 80kn (uključena poštarina za HR)









Za sada je to to..

Kakvo je vrijeme, očekujte nešto novo..

Nadam se da vam se sviđaju..

I molim sugestije i komentare - jel' vam se sviđa jastučić, što mijenjati, jel' bolje slikati u prirodi ili ovako i sve što vam padne napamet..

Ove slike sa staklom mi baš nisu najbolje, te ću ponoviti za FB, ali vam sada predstvaljam privjeske na koje sam jako ponosna pa onda slike mogu biti u drugom planu.. :)

Slobodno lajkajte moju FB stranicu i pošaljite zahtjev za prijateljstvom..

Pozz svima,
Barbara

Broj komentara: 5:

  1. wow, ovaj rozi i plavi savršeni, međutim i ostali su također predivni!
    vanillasunshinesky

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovani, imate li nekakav kontakt mail za nas bez fb?

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno, mozete me kontaktirati na plavabarbie2209@gmail.com

    Nesto mozete pogledati i u galeriji na deviantartu http://plavabarbie.deviantart.com/gallery/

    Neke stvari su dostupne, neke rezervirane, a o svemu se mozemo dogovoriti..
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je bilo brzo! he,he.... javim vam se s maila pa mi pošaljite slike slobodnih ako vam nije problem, tražim poklon za jednu osobu pa su mi vasi radovi zapeli za oko, nije hitno

    OdgovoriIzbriši