četvrtak, 20. prosinca 2012.

Ebay recenzije 2..


1. Pocket Set 30 in 1 Torx Screwdriver Tool Kit for electronic Cell Phone repair 
Sellerova slika
Moja slika

Baš mi je nešto ovako trebalo.. Svako malo mi se nešto odšarafi i dok ja neđem s čim ću to pričvrstiti, i još da je tako malo, prođe me volja za popravljanjem.. Ovo sam baš sebi uzela i nitko ne smije ni blizu toga.. Meni odlična stvar za 20kn..

2. Prsten sat
Moja slika

Nemam od ovog ni link, ni pravi naziv pošto sam uzimala dosta davno, a ne znam ni koliko je koštalo.. Prefora je stvar, vidjela sam na nekom blogu, i našla sličan na Ebay-u, i kupila.. Evo linkovi na neke druge, cijena im je odlična, od 10kn se već mogu naći.. I radi, stvarno radi.. Oprostite na lošoj slici, ali nisam mogla bolje..
  • Silver Tone Quartz Round Pocket Finger Ring Watch 0.9"
Link 
 
  •  Fashion Gemstone Rhinestone Crystal Leopard Finger Ring Quartz Watch Ladies Girl
Link 

3. Fashion Women Vintage Punk Rock Skull Heads Elastic Hand Chain Bracelet Bangle
Link 
Sellerova slika
 Moja slika

Za ovo isto nemam svoj origilan link pa sam našla sličan.. Narukcive su super, imam ih dosta dugo.. Jako podignu svaku kombinaciju, a još ih nosim zajedno sa plastičnim/gumenim satovima u raznim bojama.. Prava eksplozija.. :)

4. HOT!!! Fashion Cute Lovely Heart Love Gemstone Artificial Stone Wholesale FJ156
Link 
Sellerova slika
 Moja slika

Koliko god je fenomenalan, malo mi je prevelik.. Planiram od njega napraviti ogrlicu jer iza ima metalni okvir kroz koji bih nekako mogla provuć lančić.. Boja je baš crvena crvena, puno intenzivnija nego na mojoj slici.. Savršeno srce..

5. Punk Rock Multi Layer Spike Rivets Tassels Club Party Jewelry Necklace
Link 
Sellerova slika
 Moja slika

Obožavam ju..! Lagana je i divno izgleda.. Super potrošenih 15kn.. 

6. Pair Funny Adult Love Glow Humour Gambling Sex Romance Erotic Craps Dice Pipe
Link 
Sellerova slika
 Moja slika

Kockice sam naručila 1.12. i došle su jučer.. Dio su poklona za Božić tako da sam presretna. Preslatke su. Natpisi su ovakvi:
  • kiss, suck, touch, lick, blow, ?
  • ears, navel, neck, hand, lips, thigh
Hmm..

 7. New 1pcs Silicone Food Writing Pen Cake Mold Cream Cup Chocolate Decorating Pen
Link 
Sellerova slika

Ovo nisam mogla nikako uslikati,, Isto je kao i na ovim slikama s linka.. Dosta teško ide, nisam još isprobala, ali moram se dobro potruditi da ovo povučem gore.. Ne izgleda mi obećavajuće, ali ću isprobat prvom prilikom.

8. Tangram 7 piece square solid wood brain teaser puzzle
Sellerova slika
Moja slika

S ovim sam oduševljena.. Dobiju se puzzle i likovi koji se mogu sastaviti od njih.. I da, stvarno se svi mogu iza sastaviti.. Ja sam ih počela slagat.. Ima i riješenje iza kad totalno poludite..

  • Petrae design - Broševi curice 
Moja slika

Nije Ebay, ali sam uzela preko Facebook-a, Broš je 30kn + preporučena poštarina 21kn.. Izgleda odlično, dobila sam ga za dva dana kak sam curi poslala poruku da ga želim.. Nosit ću ga na kaputu.. 

Za sada dosta, pečem suhe kolačiće, idem vidjet kakvi su..

Pozdrav,
Barbara

 

Nema komentara:

Objavi komentar