utorak, 11. prosinca 2012.

Slane kiflice..


Obožavam slane kiflice i zapravo su neizostavan dio bilo kojeg druženja.. Iako mijenjam oblik i punjenje, pa nekad budu i slatke, uvijek koristim jedno tijesto..

Recept sam našla na Coolinarika i to je ovaj Pica-kupus kifle. I ne brinite, nema veze s kupusom.. Pravila sam i ove kupusaste, ali i obične kiflice koje sam pravila zadnji put..

Tijesto mi uvijek ispadne odlično tako da ga više ne mijenjam..

Recept ide ovako:

Sastojci:

Tijesto :

  • 1kg brašna
  • 1 žličica soli
  • 2 jajeta + 1 žumanjak za premazivanje kiflica
  • 2 dl ulja
  • 0,5L mlijeka
  • 1 svježi kvasac
  • malo šećera 
  • sezam
Punjenje :

  • tvrdi sir
  • domaća slanina
  • domaća šunka
Za početak sam izmrvila kvasac i stavila na njega malo šećera.. Ugrijala sam mlijeko, i nekliko žlica mlijeka sam stavila na kvasac i šećer, te to izmiješala.. Uskoro je kvasac počeo raditi i počeo se dizati.


Dok se kvasac dizao, u plastičnu posudu sam stavila sve preostale sastojke za tijesto, znači brašno, jaja, ulje, sol i preostalo mlijeko.. Kada je i kvasac bio spreman, i njega sam dodala i umijesila tijesto.. Ja ga prvo mijesim mikserom s onim spiralnim nastavcima i završim rukama.. Zamiješeno tijesto sam stavila dizat oko sat vremena na toplo mjesto dok nije udvostručio volumen.



Dignuto tijesto sam istresla na pobrašnjenu podlogu, razdijelila ga na nekoliko dijelova i razvaljala u krugove na otprilke 0,5cm debljine (može i tanje jer se tijesto dosta digne).

Upalila sam i pećnicu da se grije, na 180°C.

Krugove sam rezala u trokute, i ovisno o veličini kruga, na 6 ili 8 dijelova.. Ovisi o tome koliko velike kiflice želite. Trokute sam motala od osnovice trokuta prema vrhu da dobijem želejni oblik kiflice, ali je prije toga slijedilo punjenje..

Neke kiflice sam ostavila bez punjenja, u druge sam stavljala kombinaciju šunke i sira.. Što se tiče slanine, nisam ju stavljala u kiflice, već sam komadiće pobacala po razvaljanom tijestu, preklopila ga i ponovno razvaljala tako da slanina bude u cijeloj kiflici, ne samo u sredini.. Uf što ne znam objasniti.. :)

Smotane kiflice sam stavila u tepsiju, premazala ih žumanjkom i posipala sezamom..


Tako pripremljena kiflice sam stavila u zagrijanu pećnicu i pekla ih dok nisu dobile žuto - smeđu boju, znači oko 20 min.


I gotovo..! Ja ih nisam pekla na papiru za pečenje, ali vjerojatno hoću slijedeći put jer mi se noliko poljepilo..


Dobar tek, i zamotajte kiflice ljepše nego ja.. :) Nisu sve iste, ali su sve jednako ukusne..

Jednom sam ih pravila i s Nutellom, baš su bile odlične..

Barbara


p.s. Božić uskoro dolazi, i ja obožavam ovo vrijeme.. Zato u moru darivanja i ja imam jedno.. Ići će za vikend.. Dijelim dva para malih naušnica, crvene i bijele.. Svi detalji idu u četvrtak, i u ponoć počinje darivanje.. :)


Nema komentara:

Objavi komentar