ponedjeljak, 28. rujna 2015.

100. post i povratak nakon godinu dana

Malo malo dobijem nekakav email i pitanja u vezi bloga.. Napokon sam se odlučila vratiti pisanju ovog.

Blog je nastao iz nekakve volje i traženja pošto sam imala teških obiteljskih trenutaka, a ovo mi je pomoglo da malo odmorim misli..

Sada se sve slaže na svoje pa se tako i ja vraćam ovome :)

Ovo će biti čisto u mom stilu, malo gdje sam bila, što sam radila i recenzija svakakvih sitnica koje su se skupile u zadnjih mjesec dana..

Napokon sam se zaposlila, radim u struci i radnom vrijeme mi je od 06-14h.. Budim se u pola 5 i dok dođem doma, dok sve sredim, prođe cijeli dan.

Ne sjećam se kada sam zadnji put sjela i plela žicu, sada mi treba dosta vremena pošto sam izašla iz ritma. Pokušla sam nešto i s perlama.


Našla sam i jednu novu ljubav - pečenje kolača :) Naravno, ja ih najviše i pojedem.


Ovo mi je prvi pokušaj igranja s fondanom i moja prva dobošica sa 15 kora.

Skužit ćete po postu da me sve više zanimaju kolači i fondan tako da sam najviše toga naručila s Ebay-a baš za izradu raznih dekoracija.

Uz to mi je bio i rođendan ovaj mjesec pa sam se počastila baš onako kako sam smislila.. Svu plaću sam spucala na sebe.

Naručila sam si rujanski Beauty Box sa Lookfantastic. Cijena je 15f i poštarina je besplatna. Već sam uzimala kutije, znaju se naći razni proizvodi koje sama ne bih sigurno kupila po punoj cijeni i u standardnom pakiranju/količini.


Kako ova BB slavi svoj prvi rođendan, proizvodi su me oduševili.

Ova kutija se sastoji od 8 stvarčica koje su u putnom pakiranju. Vjerujte, imam ova pakiranja dosta za mjesec dana, i koristim ih uz svoju dnevnu rutinu. Tu su Bliss, Caudalie, Phyto, Tanworks, Codage Paris i  Professional Sebastian. Najviše se veselim stvarčicama za kosu i lice, a to uvijek bude jako dobro zastupljeno u LF Beauty Box-u.

Osim ovog, počastila sam se i Givenchy Ange ou Demon, 30ml. To sam kupila za 215kn (s poštarinom) preko Forum.hr. Parfem je jako malo korišten, skoro ništa tako da sam odlično prošla.. Već sam spominjala kupovinu na Kozmetici, i svaki put sam odlično prošla. Svakako si pogledajte što se nudi. Uz to, cura, od koje sam kupila parfem, mi je poslala i tester.




I od dečka sam naručila najbolji parfem ikad. Obožavam ga!



A sad ono zašto i pišem sve ovo - rcenzija.

Kako se ovaj post sastoji samo od hobija i onog što volim, tako će ići i ova recenzija.

Za početak nešto što je kod mene u upotrebi svaki dan

1. Home Portable USB AV HDMI TV HD LED LCD 1080P Video Pico Mini Projector Theater oko 400kn
Link 




Moja slika 
 

Projektor je došao dosta brzo, za neka 2 tjedna. Svaki dan gledam nešto na projektoru i prethodni je već pri kraju, tj. lampa mu je jako slaba i pojavile su se bijele točke tako da se slika jako loše vidi. Taj stari projektor je Acer i jako dugo se već koristi. Ovaj se baš i ne može usporediti s njim, nema dovoljnu širinu slike, iako je lampa dosta dobra. Sve u svemu, za 400kn nije uopće loša kupovina pošto se iz daljeg ne vide crte i točke koje se vide izbliza. Ja zadovoljna!

Sad na red dolaze kolači :)

2. Details about  Wilton Set Of 8 Icing Colors For Cake Decorating Fondant And Frosting New 1/2oz - oko 100kn s poštarinom 
Link 
 Boje sam već koristila is tavrno su odlične. To se gel boje i jako su pigmentirane. Kad ih do kraja potrošim, naručujem opet.

3. 4Pcs Rose Flower Cookie Fondant Cake Cutter Paste Sugarcraft Decorating Mold DIY - oko 6kn
Moja slika
Kalupi za izrezivanje fondana su isti kao i na slici. Došli su danas tako da ih nisam isprobala, ali djeluju obečaajuće. Jedva čekam da ih isprobam i napravim neke lijepe cvjetiće jer sam poskidala hrpu tutoriala s Pinteresta.

4. 12PC Wedding Birthday Baby Shower Filigree Vine Cupcake Wrappers Wraps Cases new  oko 10kn
Link 
 Moje slike
Ovi papiri super izgledaju. Odlična stvar za cupcakes, nisu još došli na red za isprobavanje, ali se čine čvrsti i efektni.

5. 3Pcs Stainless Steel Round Circle Cookie Fondant Cake Paste Mold Cutter Tool SY - oko 10kn
Link 
 Moja slika

Ovo sam isprobala na fondanu, i nije uopće loše. Nemam neku drugu opciju za izrezivanje krugova tako da mi je ovo baš dobro došlo. Preporuka! Nije jako čvrsto, ali će poslužiti za ono što sam namijenila.

6. 80 pcs Pop Food Sucker Sticks Chocolate Cake Lollipop Sweet Candy Making SY - oko 6kn
Link 

7.  Silicone Cake Pop Mould Cupcake Mold Lollipop Sticks Baking Tray Stick Tool - oko 25kn
Link 
 Moja slika
Našla sam smao jedan recept za cakepopse. i sigurno ću isprobat. Sigurno ću probat i one mikseve sa pečenim biskvitom i nekakvom kremom. Ovo mi je više da dobijem savršenu kuglicu. Štapići su super, nisu dugački i super izgledaju.

8. 3W 50PCS Paper Cake Cup Cupcake Cases Liners Muffin Dessert Baking Party 3W - oko 24kn
Moja slika
Iako je došlo malo zgužvano, svaku ovu čašicu mogu iskoristit. Slatke su i dekorativne. Poprilično čvrste.

9. 100PCS Disposable Piping bag Icing Nozzle Fondant Cake Decorating Pastry DIY - oko 15kn
Link 
 Moja slika
Ovo je stvarno odlična stvar! Iskoristim vrečicu i bacim.. I mogu odmah koristiti nekoliko vrsta krema/boja.
Iako su mi se činile male, dugačke su 26,5cm, zapravo su taman. Jednostavne za koristiti, taman stanu u šaku i meni najkorisnije, super praktične.

10. 24 Pcs Icing Piping Nozzles Pastry Tips Cake Sugarcraft Decorating Tool Set F5 - oko 30kn
Link 
 Moja slika
 Dugo si želim kupiti te nastavke, ali nisam znala kako ih koristiti s mojom "špricom" za kreme. Onda sam skužila da ih mogu koristiti s jednokratnim vrečicama tako da ih ubacim u vrečicu i odrežem vrh koliko je potrebno. Možda ne izgledaju super kvalitetno, rubovi nisu savršeno sljepljeni, ali odrađuju posao i više nego dobro tako da sam zadovoljna i preporučujem ove nastavke.

To je to za sada, jurim na jedan dječji rođendan.

Trebalo mi je dosta dugo da sve poslikam, smanjim slike i sve sredim,a li evo, napokon je sve gotovo.

Lijepo se vratiti!

Pozz,
Barbara

 



Nema komentara:

Objavi komentar