ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Tmart.com recenzija - lookalike UD Naked 2


Dugo gledam ovu paletu sjenila na http://www.tmart.com/ , ali se nisam nikako odlučivala da ju kupim.

Inače baš i ne koristim sjenila, stavim tekući puder i puder u kamenu, malo rumenila i maskaru i to je to od mene. Pokušala sam se "muljat" s raznim bojama sjenila, ali to više ispadne kao da idem u maškare, nego na neki svečani ručak/večeru/izlazak.. Tako da sam odustala od jakih boja i odlučila se više koristiti prirodne zemljane tonove, čisto da mojim očima daju još malo sjaja.

Zbog toga je i anjviše pala odluka na kupovinu ove palete, čisto da vidim kako to sve izgleda prije no što se odlučim dati malo više novaca. Imam paletu 120 i nisam imala nikakvih problema s njom, tako da sam se bez problema odlučila na kupovinu.

Paletu sam uzela s Tmart.com kada su imali kod za popust pa me izašla 6,56$, znači oko 35kn. Bilo mi je žao da ju ne kupim, iako joj ni sada cijena nije loša.


  • 12 Colors Earth Tone Eyeshadow Makeup Palette - oko 45kn



Moje slike











Paleta se sastoji od 12 sjenila - mat i sjajnih.. Meni to odgovara jer volim da se sve malo sjaji, pogotovo jer ne nosim sjenila svakodnevno, a az nekakvu posebnu prigodu volim da ipak to bude malo posebnije.

Sama paleta je došla dobro zapakirana. Vanjska kartonska kutija je lijepo napravljena, nema nikakve posebno vidljive greške.

Sjenila se nalaze u metalnoj kutijici, lijepe izrade, ali se ipak na spojevima vide malo greške.

Unutra je i malo ogledalo na kojem je bila zaljepljena zaštitna folija.

Sjenila su (s lijeva nadesno): FoxyHalf baked, Bootycall, Chopper, Tease, Snakebite, Suspect, Pistol, Verve, Ydk, Busted, Blackout



Miris je blag, baš kao i kod drugih sjenila koja sam kod nas kupovala. Meni taj miris odgovara, nježan i ugodan. Ono, ima miris po šminki.. :)

Meni je najdraža Busted, ima divan ljubičasti sjaj i nadam se da ću ju uspjet iskombinirat kako treba.
Nisam baš oduševljena sa mat bojama, ali ove sjajne su odlične i njima sam oduševljena. Dosta su pigmentirane i lako se nanose.





Kist nisam isprobala još, imam jedan drugi za nanošenje sjenila s kojim sam zadovoljna i na koji sam se i navikla iako sam totalni amater u tome. Divim se curama koje čine čuda sa sjenilima i prave su umjetnice.

Nadam se da se swatch vidi kako treba, trudila sam se da to ispadne što bolje. Nisam koristila nikakvu bazu i  slikano je na dnevnom svjetlu. Ne znam jel se sjenila onako ružno "skupljaju" u  crtu na kapcima, nisam ih još testirala, ali vjerujem da to baza za sjenila riješi, ako to i bude problem.

Sve sam slikala Tmart.com digitalnom kamerom čiju recenziju možete vidjeti ovdje - Link na recenziju

Sad imam sto ideja, moram i nešto nakita napraviti. Stiglo mi je i novo kamenje.

Pozz do tada,
Barbara




Nema komentara:

Objavi komentar