srijeda, 2. travnja 2014.

Staklo i žica - neodoljiva kombinacija


Nisam dugo pisala ništa na blogu, a nisam ni izrađivala ništa novo.

Nije mi se dalo ni jedno, ni drugo, ali mi je stalno to u glavi da je vrijeme da nešto novo napravim. Pošto sam članica HUKA-e (već sam to spominjala), sudjelovat ću na njihovoj izložbi u Biogradu - Igra staklenih perli. Prvenstveno je izložba nakita, ali će se moći vidjeti i predmeti od stakla koje izrađuju članovi udruge.

Ja sam cijelom ovom pričom oduševljena i nikad nisam mislila da će se neke moje rukotvorine pokazivati. Mislim da je izložba u lipnju što će biti i u vrijeme turističke sezone.

Moj zadatak je bio poslati slike privjesaka kojima se želim predstaviti pa je tu uskočio moj lightbox i malo poboljšavanje i pojačavanje kontrasta u Picasi. Ništa pretjerano, a da se opet sve vidi onako kako treba.

Neki privjesci su stari, a napravila sam i dva nova tako da šaljem 10 primjeraka. Ne znam hoće li sve biti prikazano, ali to mi ni nije toliko važno. Samo sudjelovanje je za mene odlična stvar.

Od ovih staklenih kabašona


Dobila sam ovo




I na kraju, svaki pojedinačno, i slike koje sam slala za katalog.

Ovo su prvo stari









I dva nova, jučerašnji i današnji



Nadam se da ću sada imati malo više inspiracije i više vremena izdvojiti za ovo. Već sam zaboravila kako je dobar osjećaj kada na kraju pogledam što su moji prsti ispleli.

Meni su ova dva zadnja najdraža, sviđaju mi se boje i baš su mi onako proljetni. Bit će savršeni za ljeto i sve ljetne kombinacije.

Inače, te staklene prodajem za 80kn, zajedno s lančićem (oko 70cm). Uključena je poštarina i kutijica za HR.

Kako vam se sviđaju privjesci? Koji je vaš favorit?

Lijep pozdrav,
Barbara

4 komentara:

  1. prekrasni su! i zaslužili su da budu izloženi,čestitam! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, stvarno su prekrasni i zaista zaslužuješ biti dio izložbe! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala.. :) Btw, blog ti je odlican.. Tek sam ga nedavno otkrila i stalno svrljam po njemu..

    OdgovoriIzbriši