nedjelja, 16. rujna 2012.

Burek sa sirom..

Pošto tek učim kuhati, odlučila sam si spremati sve na jedno mjesto.. Tako da evo.. Moj burek sa sirom..

Recept sam uzela sa Coolinarika

Evo i link recepta Domaci burek kao iz pekare

Ovako sam ja to radila..

Sastojci:


  • kupovne kore za pite i savijače
  • 500g svježeg sira
  • ulje
  • voda


Postupak:

Prvo sam uključila pećnicu, stavila temperaturu na 180°C, i pustila nek se grije dok ja složim burek.

U vatrostalnu posudu sam stavila prvu koru, i ostavila je da viri sa strane.. Nju sam premazala mješavinom vode i ulja.. Nisam koristila neku određenu količinu, izmješala sam istu količinu tople vode i ulja u čašu i sa žlicom premazala koru.. I drugu koru sam stavila da viri van posude..

Nakon toga sam stavila tri kore u posudu, njih sam zgužvala, i prve dvije kore sam premazala mješavinom voda/ulje, a na treću sam stavila sir.. Pošto je meni sir bio dovoljno slan, nisam ga posebno solila..

Nakon sira sam ponovno zgužvala tri kore, svaku namazala vodom/uljem i stavila ostatak sira.. Nakon toga mi je ostalo još dvije kore, koje sam opet zgužvala, ubacila u posudu na sir, svaku premazala vodom/uljem.

Rubove prve dvije kore koje su mi virile iz posude sam preklopila i tako zatvorila burek, i sve još premazala mješavinom vode i ulja..

To sam sve stavila u zagrijanu pećnicu i ostavila oko 45min da se peče.. Zapravo sam nakon 15min i nakon 30min izvadila burek van i ponovno namazala vodom/uljem..

Nakon 45min, burek je poprimio zlatno-smeđu boju i spreman je za degustaciju..

Ovako je to izgledalo na kraju:


 Još jednom da napomenem, ja sam totalni početnik u ovome, a ispalo je baš onako kako treba..

Dobar tek svima..



Barbara

Nema komentara:

Objavi komentar