petak, 18. siječnja 2013.

Kreativci - Naughty BAGS


Pišem o Ebay-u i Asos-u, pa zašto onda ne predstaviti i naše cure koje ulažu svoje vrijeme i trud da nešto naprave. Tako sam i došla na ovu temu..

Trošenjem vremena na Facebook-u, naišla sam na ovaj link.. Neko od mojih prijatelja je stisnuo like na jednu fotografiju koja mi je odmah privukla pozornost..

Kao što se i može vidjeti iz mojih internet kupovina, obožavam torbe i imam ih preko nekoliko.. Zbog toga me je i ovo privuklo..

Naišla sam na nešto savršeno..

Znam da puno cura pravi torbe. Nije to uopće jednostavno kao što se čini.. Probala sam i ja. Nabavila sam umjetnu kožu, odredila dimenzije, izrezala dijelove i  krenula u avanturu.. Hm, nije ispalo baš kao što sam planirala.. Vjerujem da moja šivaća mašina baš i nije za te stvari, a možda se samo treba prilagoditi malo tvrđim materijalima..

Sve u svemu, jednu sam sašila, stavila na nju zakovice koje sam naručila i to je to, stoji.. Ne valja mi podstava, šavovi se vide, dosta je mlitava jer ju nisam dobro podstavila. Zato stvarno cijenim cure koje šiju torbe.. Vjerujete mi, nije lako ni izrezat kožu, a ja imam prave krojačke škare (koje su vjerojatno samo za tanje materijale, zapravo jesu).

I da se vratim na ono što vam zapravo želim pokazat Naughty BAGS

Kada sam poslala poruku i pitala je l' mogu staviti neke slike na svoj blog, javila mi se simpatična Irena.

Dopuštenje sam dobila odmah.

Irena i mama ih prave nekih 8,9mj.. Irenina mama šije nekih 20ak godina iz hobija pa su odlučile zajedno nešto napraviti.. Sve je počelo od torbi za prijateljice, a sada su dostupne i nama ostalima.. Mislim da bi bila šteta da je Irena to zadržala samo za sebe..

Torbe su od eko kože i platna.. Lanac ili kožni remen se mogu birati, a možete to i izostaviti, ovisno što želite. Irena radi i po narudžbi tako da možete sami odabrati print i izabrat dimenzije..

Cjene se kreću između 100 i 150kn za manje modele, dok su veće oko 200kn.. Mene je cijena baš ugodno iznenadila jer nisam mislila da će ove pismo torbe biti manje od 250kn, pogotovo što imaju print po želji i izgledaju posebno.. Na Facebook-u imate i album sa predloženim printevima.

Za sva pitanja se možete obratiti na Facebook stranici, Irena je vrlo susretljiva i na sva moja pitanja mi je jako brzo poslala odgovor..

 Sad hrpaaaaa slika.. Nisam se mogla odlučiti za jednu, dvije.. Stvarno su odlične.

















Sve slike sam uzela sa Facebook-a..

Meni su favoriti Audrey Hepburn, Mali Princ i Snoopy.. 

Sigurno ću jednu naručiti, samo se moram odlučiti za print.. 

Koji su vaši favoriti..? 

Biti će još ovakvih predstavljanja, a možete se i sami javiti na moj email plavabarbie2209@gmail.com

Pozz svima, a posebno Ireni..

Barbara

P.s. Uživajte u snježnim radostima, došao je i kod nas u Slavoniju..




1 komentar:

  1. super su! meni se svidja new york, i jos jedna s fejsa :)

    OdgovoriIzbriši